0

POMOC TECHNICZNA

Standardowo sprawy zgłaszane e-mailem rozpatrywane są w ciągu 7 dni,  ale ze względów urlopowych mogą zostać wydłużone.


Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość.

W celu uzyskania pomocy technicznej, prosimy o podanie w e-mailu następujących danych:


1) Nr. klucza licencyjnego:
2) Podanie wersji zainstalowanego oprogramowania:
3) Zrzuty ekranu z komunikatami błędów:
4) Raport wygenerowany narzędziem Support Tools

Jak wygenerować raport:

1.      Należy zalogować się do komputer jako administror (konto z uprawnieniami administratora)

2.      Ściagnąć plik z naszej strony: https://www.bitdefender.com/files/KnowledgeBase/file/The_New_Bitdefender_SPT.exe

3.      Uruchomić plik lub jeśli nie jesteśmy na koncie administratora, kliknąć prawym przyciskiem myszy i wybrać opje „uruchom jako administrator”

4.      Przed nami okno programu BDST:  Welcome, zaznaczamy checkboxa zgadzając się na przebadanie naszego systemu przez bitdefendera

5.      Kolejny ekran Confirm Details, wprowadzamy swoje dane oraz opis problemu, aby pomoc techniczna bitdefendera miała możliwość łatwiej zdiagnozować problem

6.      Zaznaczamy checkboxa „ Try to reproducer the issue before submitting” oznacza, że odtworzymy problem w trakcie generowania tego raportu

7.      Trzeci ekran to „Issue type” wybieramy rodzaj problemu, czego dotyczy Installation Issue>> Instalacji,  Registration Issue>> rejestracji itd.

8.      Punkt „Reproduce the issue „ dotyczy odtworzenie problemu, zaznaczamy checkboxa „I have reproducer the issue” kiedy problem został odtworzony

9.      Klikamy Next i jesteśmy w ostatnim punkcie. Czekamy tutaj aby Bitdefender zebrał potrzebne informacje( przeważnie kilka minut, w zależności od problemu)

10.  Kiedy aplikacja zakończy swoje działanie to klikamy Close, raport zapisze się na pulpicie jako plik zip z przedrostkiem BDST_(nazwa komputera)



Prosimy nie modyfikować tematu wiadomości ponieważ spowoduje to wydłużenie odpowiedzi na Państwa zgłoszenie. E-maile rozpatrywane są w kolejności zgłoszeń
 

Serwis polskojęzyczny - czynny:

od poniedziałku do piątku

w godzinach: od 8:00 do 16:00


e-mail do pomocy dla produktów Dom-Mała Firma: pomoc@bitdefender.pl

e-mail do pomocy dla produktów Biznes (GravityZone): serwis@bitdefender.pl


tel: 58 732 74 45

tel: 58 667 49 49 wew. 142 


Serwis anglojęzyczny - czynny 24h:

https://www.bitdefender.com/support/business/


Materiały Video (YouTube):

https://www.youtube.com/playlist?list=PLXGIPGJZYSywsoutV6lGw_--gLHsNelA3


Copyright 2015 © marken.com.pl
tworzenie stron Webton.pl