FAQ – Produkty dla firmy (biznesowe) :
- Jak ręcznie zaktualizować Bitdefender Endpoint Security Tools (BEST)
- Telnet – Jak sprawdzić połączenie z serwerem licencyjnym
- Wsparcie Bitdefender dla przestarzałych rozszerzeń jądra w macOS
- Lista zmian dla aktualizacji z Marca 2020 – GravityZone (wersja Cloud)
- Czas wstrzymywania i ponawiania kolejek Email Security
- Jak wygenerować i przesłać BEST Windows Support Tool log
- Domyślne wykluczenia w BEST dla Windows
- Jak wykluczyć SQL w GravityZone
- Jak zainstalować BEST na starszych systemach Windows
- Ogłoszenie o wsparciu dla Windows 7
Bitdefender Endpoint Security Tools (BEST) to w pełni zautomatyzowany program bezpieczeństwa komputera, zarządzany zdalnie przez administratora sieci. Po zainstalowaniu chroni przed wszelkimi rodzajami złośliwego oprogramowania (takimi jak wirusy, oprogramowanie szpiegujące i trojany), atakami sieciowymi, phishingiem i kradzieżą danych. Może być również używany do egzekwowania zasad korzystania z komputera, oraz Internetu w organizacji.
BEST podejmie dla Ciebie większość decyzji związanych z bezpieczeństwem i rzadko będzie wyświetlać wyskakujące powiadomienia. Szczegóły podjętych działań, oraz informacje o działaniu programu są dostępne w obszarze Zdarzenia.
Ten artykuł zawiera instrukcje dotyczące ręcznej aktualizacji BEST za pomocą cotygodniowych plików aktualizacji. Wykonaj poniższe kroki, oraz wybierz odpowiednią procedurę dla architektury systemu operacyjnego.
Procedura aktualizacji sygnatur tygodniowych
Możesz pobierać, oraz uruchamiać cotygodniowe aktualizacje podpisów z następujących lokalizacji:
1. Windows:
– Dla punktów końcowych architektury x86: kliknij tutaj
– Dla punktów końcowych architektury x64: kliknij tutaj
2. Linux:
– Dla punktów końcowych architektury x86: kliknij tutaj
– Dla punktów końcowych architektury x64: kliknij tutaj