Dom i mała firma:– Family Pack– Total Security– Internet Securitypomoc@bitdefender.pl Jak usunąć urządzenie z subskrypcji konta Central Kliknij aby wrócić do działu FAQ (Dom / Firma) FAQ – Produkty dla domu : Jak założyć konto Central, aktywować licencję, oraz zainstalować aplikację Bitdefendera na wszystkich swoich urządzeniachJak zezwolić na dostęp aplikacji przez zaporę BitdefenderJak uniknąć phishingu SMS za pomocą modułu Bitdefender Scam AlertCzym jest Zaawansowana Ochrona?Jak dodać wyjątek dla procesu w Zaawansowanej OchronieNie pokazuje się interfejs BitdefenderaCzym są PUA i PUP?Czym jest False Negative?Czym jest False Positive? Aby usunąć urządzenie z subskrypcji, należy:1. Zalogować się na konto Central. (https://central.bitdefender.com)2. Przejść do zakładki Moje urządzenia.3. Kliknąć na nazwę urządzenia, które ma zostać usunięte.4. W prawym, górnym rogu, pod ikoną dzwonka, znajdują się trzy pionowe kropki (jedna pod drugą).Należy na nie kliknąć, aby rozwinąć menu.5. W menu należy wybrać opcję Usuń (zrzut ekranu).6. Urządzenie powinno zostać usunięte, a miejsce w subskrypcji powinno zostać zwolnione. Podobne artykuły:Jak zezwolić na dostęp aplikacji przez zaporę BitdefenderJak uniknąć phishingu SMS za pomocą modułu Bitdefender Scam AlertModuł antykradzieżowy pokazuje złą lokalizacjęCzym jest Zaawansowana Ochrona?