FAQ – Produkty dla firmy (biznesowe) :
- Jak ręcznie zaktualizować Bitdefender Endpoint Security Tools (BEST)
- Telnet – Jak sprawdzić połączenie z serwerem licencyjnym
- Wsparcie Bitdefender dla przestarzałych rozszerzeń jądra w macOS
- Lista zmian dla aktualizacji z Marca 2020 – GravityZone (wersja Cloud)
- Czas wstrzymywania i ponawiania kolejek Email Security
- Jak wygenerować i przesłać BEST Windows Support Tool log
- Domyślne wykluczenia w BEST dla Windows
- Jak wykluczyć SQL w GravityZone
- Jak zainstalować BEST na starszych systemach Windows
- Ogłoszenie o wsparciu dla Windows 7
Jeżeli twój komputer wydaje się być zainfekowany, ale Bitdefender nie wykryje żadnego złośliwego oprogramowania, należy wykonać poniższe kroki. Pamiętaj, aby przekazać nam następujące informacje, abyśmy mogli w pełni zrozumieć przyczynę, oraz zapewnić jak najszybsze rozwiązanie:
Ważne: Te informacje zostaną użyte tylko do analizy malware, oraz zostanie odpowiednio potraktowany.
1. Pobierz narzędzie BDSysLog na komputer, z którym jest problem.
2. Wypakuj archiwum, a następnie uruchom plik BDSysLog_i.exe.
3. Kliknij przycisk Utwórz log, aby wygenerować log.
Pasek postępu wskazuje status. Kiedy się zakończy, otrzymasz powiadomienie informujące o tym, że log został zapisany w bdsyslog.zip na pulpicie komputera.
4. Zrób zrzut ekranu wyświetlający malware lub występujące efekty malware (jeśli to możliwe).
5. Zaktualizuj agenta.
6. Uruchom zadanie Pełnego skanowania, oraz zapisz log ze skanowania.
7.Utwórz archiwum zawierające logi, oraz zrzut ekranu.
8. Prześlij logi do pomocy technicznej na serwis@bitdefender.pl.
9. W wiadomości opisz podejrzane zachowanie, które doprowadziło Cię do przekonania, że Twój komputer jest zainfekowany.
10. Jeśli archiwum jest zbyt duże, można użyć zewnętrznego serwera hostingowego.
Źródło: https://www.bitdefender.com/support/how-to-use-the-bdsyslog-scanning-tool-628.html