Jeśli twój PC wydaje się być zainfekowany, ale Bitdefender nie wykrywa żadnego złośliwego oprogramowania, wykonaj poniższe kroki. Pamiętaj, aby podać nam następujące informacje, abyśmy mogli w pełni zrozumieć przyczynę, oraz zapewnić szybkie rozwiązanie:
Ważne: Informacje te będą wykorzystywane wyłącznie do analizy złośliwego oprogramowania, oraz będą traktowane odpowiednio.
1. Opisz podejrzane zachowanie, które doprowadziło Cię do przekonania, że Twój komputer jest zainfekowany.
2. Używając pola “Attach a file”, prześlij zrzut ekranu wyświetlający złośliwe oprogramowanie, lub efekty jego działania (jeśli dotyczy).
3. Zaktualizuj swoje oprogramowanie Bitdefender, uruchom Pełne Skanowanie systemu , oraz załącz dziennik skanowania do wiadomości e-mail
Pochodzę z Gdyni i jestem certyfikowanym inżynierem produktów z rodziny Bitdefender. Na co dzień zajmuję się pomocą techniczną wersji biznesowej GravityZone.