Dzięki tej metodzie możesz zbierać logi zdalnie, za pomocą GravityZone Control Center z jednego lub więcej komputerów, których dotyczy problem. Możesz także wybrać jedną z wielu opcji przechowywania, aby zapisać te logi.
1. Zaloguj się do GravityZone Control Center.
2. Przejdź do strony Sieć i kliknij sekcję Komputery i grupy.
3. Kliknij komputer, którego dotyczy problem, i przejdź do karty Rozwiązywanie problemów.
4. Kliknij przycisk Zbierz dzienniki w lewym górnym rogu. Pojawi się okno konfiguracji.
5. W sekcji Przechowywanie logów wybierz jedną lub obie lokalizacje:
– Maszyna docelowa: zapisz logi na komputerze, którego dotyczy problem.
– Udział sieciowy: zapisz logi w udziale sieciowym.
– Bitdefender Cloud: logi zostają zapisane w Chmurze Bitdefender, do której ma dostęp zespół pomocy technicznej. Dostępne tylko dla Konsoli w Chmurze.
Jeśli wybierzesz Udział sieciowy jako lokalizację przechowywania, możesz użyć opcji Zapisz logi również w celu, aby zapisać kopię archiwum logów na komputerze, którego dotyczy problem, jako kopię zapasową.
6. Podaj niezbędne informacje (ścieżka lokalna, poświadczenia dla udziału sieciowego, ścieżka do udostępnionej lokalizacji) w zależności od wybranej lokalizacji.
7. Kliknij przycisk Zbierz logi.
Jeśli wybierzesz opcję Bitedefender Cloud:
– Logi zostaną zapisane zarówno w chmurze jak i na maszynie docelowej.
– Po wysłaniu archiwum dostarcz pomocy technicznej wszystkich niezbędnych informacji.
Aby wysłać logi do pomocy technicznej Bitdefender Enterprise, uzyskaj dostęp do wybranej lokalizacji przechowywania i znajdź plik archiwum o nazwie ST_[nazwa_komputera]_[bieżąca data]. Załącz archiwum do zgłoszenia do pomocy technicznej w celu dalszego rozwiązywania problemów.