FAQ – Produkty dla firmy (biznesowe) :
- Jak wygenerować raport dla Bitdefender Security for Mail Servers (Linux)
- Jak wygenerować raport z Serwera Bezpieczeństwa
- Jak skonfigurować uwierzytelnianie dwuskładnikowe dla konsoli GravityZone w chmurze przy pomocy aplikacji Google Authenticator
- Jak usunąć przestarzałe punkty końcowe w konsoli GravityZone (konsola w chmurze)
- Jak cicho odinstalować chronionego hasłem agenta Endpoint Security dla MacOS
- Najczęściej zadawane pytania dotyczące migracji do Bitdefender Endpoint Security Tools w wersji 7
- Wsparcie Bitdefender Endpoint Security Tools dla urządzeń z procesorem Apple M1
- Jak zaktualizować TLS do wersji 1.2 oraz dlaczego jest to istotne dla funkcjonalności Bitdefender Endpoint Security Tools?
- Jak ręcznie zaktualizować Bitdefender Endpoint Security Tools (BEST)
- Telnet – Jak sprawdzić połączenie z serwerem licencyjnym
Ten artykuł pomaga dostarczać pomocy technicznej Bitdefendera istotnych dla rozwiązania problemów informacji, w razie gdyby Bitdefender Endpoint Security Tools (BEST) for Linux nie funkcjonował prawidłowo w środowisku.
Support Tool, który jest również zawarty w archiwum instalacji pozwala na zebranie logów z systemu i instalacji, gdyby ta instalacja się nie powiodła.
Generowanie Linux Support Tool log
Począwszy od wersji 6.1.5.527 BEST for Linux zawiera support tool.
Aby go włączyć i zebrać logi, uruchom następujące komendy:
1. Włącz logowanie:
sudo /opt/BitDefender/bin/bdconfigure enablelogs
2. Zbierz logi:
sudo /opt/BitDefender/bin/bdconfigure deliverall
Archiwum nazwane bitdefender_machineName_timeStamp.tar.gz zostało utworzone w /tmp
Archiwum zawiera logi produktu, oraz modułu komunikacyjnego.
3. Wprowadź swój wybór, gdy pojawi się monit o dezaktywację i usunięcie dzienników oraz ponowne uruchomienie usług.
Alternatywnie możesz zbierać logi z opcjami domyślnymi (dezaktywuj dzienniki, ponownie uruchom usługi, usuń pliki dziennika). W tym celu uruchom następujące polecenie:
sudo /opt/BitDefender/bin/bdconfigure deliverall -default
Możesz również wyłączyć logi ręcznie, przez uruchomienie tej komendy:
sudo /opt/BitDefender/bin/bdconfigure disablelogs
Otrzymanie pomocy z Support Tool
sudo /opt/BitDefender/bin/bdconfigure –help
Źródło: https://www.bitdefender.com/support/generating-endpoint-security-for-linux-support-tool-log-1574.html