Wraz ze wzrostem częstotliwości naruszeń i rosnącą złożonością zagrożeń cyberbezpieczeństwa, ważne jest, aby organizacje nawiązały współpracę z dostawcą zabezpieczeń, któremu mogą zaufać. Bitdefender to coś więcej niż tylko platforma technologiczna, oferująca usługi MDR, które doładowują zespoły ds. bezpieczeństwa organizacji, zapewniając wiodące w branży informacje wywiadowcze i badania dotyczące zagrożeń wraz ze sprawdzonym zespołem ds. operacji bezpieczeństwa skupionym na monitorowaniu, wykrywaniu i reagowaniu na zagrożenia w środowisku naszych klientów. Klienci ufają, że zespół Bitdefender zapewni im bezpieczeństwo, więc producent oprogramowania antywirusowego postanowił nagrodzić to zaufanie za pomocą wprowadzenia gwarancji na naruszenie MDR.
Gwarancja na naruszenie bezpieczeństwa cybernetycznego
Od 21 listopada Bitdefender nawiązał współpracę z Cysurance, aby wprowadzić gwarancję na naruszenie cyberbezpieczeństwabez dodatkowych kosztów, jako część pakietów MDR i MDR PLUS. Dzięki temu zapewnili swoim klientom dodatkowy spokój ducha. Ta gwarancja będzie dołączona do wszystkich nowych i obecnych klientów, a kwoty pokrycia będą zależeć od zakupionego pakietu licencji MDR. Więcej szczegółów można znaleźć w poniższej tabeli:
Sekcję gwarancji znajdziesz w portalu MDR w lewej kolumnie w sekcji Service Management. Zawiera ona szczegóły dotyczące gwarancji, takie jak lista objętych incydentów bezpieczeństwa, link do Warunków i Postanowień w celu przejrzenia, szczegóły licencji odpowiadające istniejącej umowie oraz link do warunków wstępnych, które muszą zostać spełnione przed złożeniem roszczenia.
Tutaj możesz również zainicjować proces reklamacji, z którego mamy nadzieję, że nigdy nie będziesz musiał korzystać. Wszelkie reklamacje są wysyłane bezpośrednio do Cysurance w celu uproszczonego przetwarzania. Aby dowiedzieć się więcej o gwarancji, sprawdź stronę FAQ.
Gwarancja na naruszenie MDR – kluczowe wnioski
Dzięki dodaniu gwarancji na naruszenie bezpieczeństwa cybernetycznego do oferty MDR, zespół Bitdefendernagradza zaufanie, jakim obdarzają go ich klienci. We współpracy z Cysurance gwarancja obejmie klientów w przypadku incydentu bezpieczeństwa, zapewniając im pomoc finansową do 1 miliona dolarów.
Account Manager, od ponad roku pracuję w branży IT i od ponad 5 lat jestem copywriterem. Do moich zadań należy nawiązywanie współpracy partnerskich, pisanie i redagowanie tekstów, kontakt z dziennikarzami, tworzenie notatek prasowych oraz zamieszczanie ich na stronach internetowych i w naszych mediach społecznościowych. Wcześniej byłem przez kilka lat związany z branżą OZE oraz z technologiami telemetrycznymi i elektronicznymi. Interesuję się językoznawstwem, literaturą, grą na gitarze oraz branżą gier.