W tym artykule dowiesz się w jaki sposób ręcznie lub z poziomu menu oprogramowania odinstalować Norton na komputerach z systemami macOS.
Aby całkowicie odinstalować oprogramowanie Norton, wymagane jest konto administratora oraz ponowne uruchomienie komputera po przeprowadzeniu całej operacji.
Ręczne odinstalowanie oprogramowania Norton
Przed wykonaniem poniższych kroków zamknij oprogramowanie Norton.
1. Odszukaj w docku ikonę Findera i kliknij ją. Następnie przejdź do katalogu Aplikacje w sekcji Ulubione.
2. W Aplikacjach odszukaj ikonę oprogramowania Norton i za pomocą myszki przeciągnij ją do Kosza.
3. Jeżeli Twoja wersja macOS to 10.15.x (Catalina) lub nowszy, to na ekranie wyświetli się prośba o usunięcie rozszerzenia systemu operacyjnego. Potwierdź ją klikając Kontynuuj.
4. Jeżeli Twoja wersja macOS to 10.14.x (Mojave) lub starsza, przejdź do kolejnego kroku.
5. Na ekranie powinno wyświetlić się nowe okno. Wprowadź swoje hasło administratora w odpowiednim miejscu i zatwierdź je klikając OK.
6. Następnie kliknij Odinstaluj.
7. Ponownie wpisz swoje hasło administratora i kliknij Narzędzie pomocy instalacji.
8. Zakończ odinstalowanie klikając Uruchom ponownie komputer.
Po ponownym uruchomieniu oprogramowanie Norton nie powinno być już zainstalowane.
Odinstalowanie z poziomu menu produktu Norton
Ta metoda odinstalowania dotyczy tylko systemów macOS 10.14.x (Mojave) lub starszych.
1. Odszukaj u góry w pasku systemu ikonę oprogramowania Norton, kliknij ją i wybierz Otwórz program Norton.
2. W oknie programu kliknij Norton, a następnie Odinstalowanie programu Norton Security.
3. W nowym oknie kliknij pozycję Odinstaluj.
4. Gdy wyświetli się kolejne okno, wpisz swoje hasło administratora w odpowiednim miejscu.
5. Kliknij Narzędzie pomocnicze instalacji, a następnie Ponownie uruchom teraz.
Po ponownym uruchomieniu oprogramowanie Norton nie powinno być już zainstalowane.