Najbardziej zaawansowana aplikacja do ochrony cybernetycznej dla Androida - Bitdefender Mobile Security & Antivirus

Pobierz

FAQ - Produkty dla domu

Rozwiązywanie problemów z aktywacją produktu

corporate-user-icon

Arkadiusz K

16 sierpnia 2023

W tym artykule opiszemy najcześciej występujące błędy podczas aktywacji produktów Bitdefender z rodziny Dom/Mała Firma. 

Ups, wprowadzony kod jest nieprawidłowy.

Nieprawidlowy Kod

Upewnij się, że podałeś prawidłowy kod produktu. Klucze produktu Bitdefender dla klientów indywidualnych składają się z 10 znaków. 

Spróbuj wpisać klucz ręcznie – czasami podczas kopiowania klucza może Ci się wkraść niewidzialny znak na końcu lub początku klucza. Pole w którym podajemy klucz oczekuje maksymalnie 10 znaków, podczas gdy niewidzialne znaki mogą powodować, ze będzie ich więcej. 

Jeżeli Twój klucz ma 10 znaków i jest odrzucany zarówno podczas kopiowania i wklejania jak i ręcznego wpisywania, skontaktuj się z nami w celu weryfikacji klucza.

Ten klucz został już wykorzystany do wygenerowania subskrypcji.

Wykorzystany klucz

Ten komunikat oznacza, że klucz został już wcześniej aktywowany.
Klucze Bitdefendera aktywuje się tylko raz, nie musisz ich podawać kolejny raz jeżeli ponownie instalujesz produkt lub chcesz go zainstalować na innym urządzeniu.

Jeżeli masz kilka kont Central, sprawdź czy Twoja licencja nie jest aktywna na jednym z pozostałych Twoich kont. 

Jeżeli uważasz, że to jest błąd i nie aktywowałeś wcześniej swojego klucza, skontaktuj się z nami w sprawie weryfikacji. 

Ten klucz jest zastrzeżony w Twoim regionie i nie może być użyty do aktywacji subskrypcji na Twoim koncie.

zastrzezonyklucz

Ten komunikat może Ci się wyświetlić w kilku przypadkach:

  • Korzystasz z VPN
  • Znajdujesz się w innym kraju
  • Mieszkasz blisko granicy 

Jeżeli korzystasz z VPN, tymczasowo go wyłącz, odczekaj chwilę, odśwież stronę i spróbuj ponownie aktywować klucz.

Jeżeli znajdujesz się poza granicami Polski, mieszkasz blisko granicy lub komunikat ten wyświetla Ci się pomimo tego, że nie spełniasz żadnego z powyższych podpunktów, skontaktuj się z nami pod adresem pomoc@bitdefender.pl i wyślij nam następujące dane:

1. Zrzut ekranu komunikatu z błędem na którym będzie widoczny klucz produktu.

2. Zrzut ekranu ze strony iplocation.net na którym będzie widoczny kraj w którym aktualnie się znajdujesz. 

3. Adres e-mail konta Central na którym chcesz aktywować klucz

4. Zgodę na przetwarzanie danych w stopniu niezbędnym do przeprowadzenia regionalizacji klucza.

Nie byliśmy w stanie przenieść Twojego klucza. Skontaktuj się proszę ze wsparciem.

PrzeniesienieKlucza

Ten komunikat może Ci się wyświetlić w dwóch przypadkach:

1. Próbujesz aktywować przestarzały klucz wygenerowany dla produktów obsługujących Windows XP i Windows Vista. Jeżeli dysponujesz takim kluczem, skontaktuj się z nami pod adresem pomoc@bitdefender.pl w celu ewentualnej wymiany na aktualny klucz.

2. Próbujesz aktywować klucz produktu biznesowego Bitdefender GravityZone na koncie Central. 

Konto Central jest przeznaczone tylko i wyłącznie do obsługi produktów z kategorii Dom/Mała Firma. 

Produkty z rodziny GravityZone należy aktywować w konsoli GravityZone dostępnej w chmurze pod adresem https://cloudgz.gravityzone.bitdefender.com/ lub w lokalnej konsoli GravityZone wdrożonej we własnym środowisku.

Twoje konto nie kwalifikuje się do tego typu licencji. Użyj innego konta lub skontaktuj się z pomocą techniczną.

NFR1 

Ten komunikat może Ci się wyświetlić gdy próbujesz aktywować klucz promocyjny NFR – Nie na sprzedaż. Taki klucz może być dołączony do czasopisma lub innego produktu/usługi i najcześciej jest ważny przez niestandardową ilość dni tj. jest ważny przez okres inny niż pełny rok, dwa lub trzy lata. 

Bitdefender ograniczył używanie wielu kodów promocyjnych w ramach jednego konta Central. Jeżeli wyświetli Ci się taki komunikat, jedynym wyjściem będzie założenie nowego konta Central i aktywowanie na nim klucza promocyjnego zaraz po pierwszym zalogowaniu. 

Twoje konto zarządza obecnie subskrypcją zabezpieczeń na użytek prywatny. Utwórz nowe konto, aby zarządzać subskrypcją zabezpieczeń Small Office Security dla firmy. / Twoje konto obecnie zarządza subskrypcją bezpieczeństwa dla Twojej firmy. Utwórz nowe konto, aby zarządzać subskrypcją bezpieczeństwa dla użytku osobistego.

SOHO

Te dwa komunikaty dotyczą produktu Small Office Security. 

Licencja Small Office Security jest niekompatybilna z innymi produktami. Jeżeli na koncie na którym próbujesz aktywować produkt Small Office Security jest już aktywna licencja na inny produkt lub jeżeli próbujesz aktywować inny produkt na koncie na którym jest już aktywna licencja Small Office Security, to otrzymasz odpowiednio jeden z dwóch powyższych komunikatów. 

Wystąpił błąd podczas aktywacji subskrypcji. Spróbuj ponownie później I inne błędy. 

Odczekaj kilka godzin i spróbuj ponownie aktywować produkt. 

Jeżeli błąd aktywacji subskrypcji nadal będzie się utrzymywał lub wyświetli Ci się inny, nieopisany w artykule błąd, skontaktuj się z nami pod adresem pomoc@bitdefender.pl

Koniecznie załącz zrzut ekranu na którym będzie widoczna treść błędu. 


Autor


corporate-user-icon

Arkadiusz K

Starszy serwisant, zajmuję się obsługą zgłoszeń serwisowych klientów indywidualnych i biznesowych. Zajmuję się również tłumaczeniami związanymi z interfejsem programu Bitdefender. Po godzinach pasjonat sprzętu komputerowego i nowinek ze świata technologii.

Zobacz posty autora


Artykuły które mogą Ci się spodobać

    Formularz kontaktowy

    Wybierz odpowiednią opcję aby przejść do formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe!

    klient-indywidualnyklient-biznesowyreseller

    Dane kontaktowe




    stalynowy