Najbardziej zaawansowana aplikacja do ochrony cybernetycznej dla Androida - Bitdefender Mobile Security & Antivirus

Pobierz

FAQ - Produkty dla domuFAQ – Produkty dla firmy

Jak wygenerować plik HAR do rozwiązywania problemów z przeglądarką.

corporate-user-icon

Arkadiusz K

29 sierpnia 2023

Podczas rozwiązywania zgłaszanych przez Ciebie problemów możesz zostać poproszony o dostarczenie pliku HAR.

Ten plik to zapis żądań sieciowych generowanych przez przeglądarkę i może pomóc zespołowi wsparcia Bitdefendera zidentyfikować problemy związane z przeglądarką.

Instrukcje opisane w tym artykule mają zastosowanie do wszystkich systemów operacyjnych (Windows, macOS, Linux).

Sposób generowania pliku różni się w zależności od wykorzystywanej przeglądarki. 

Google Chrome

1. Przejdź na stronę na której występuje problem.

2. Kliknij trzy pionowe kropki pionowe kreski i przejdź do Więcej narzędzi Narzędzia dla deweloperów.

3. Przejdź do zakładki Sieć.

4. Kliknij przycisk przycisk clear, aby wyczyścić wszystkie wcześniej zebrane dane i zaznacz Zachowaj dziennik.

5. Kliknij przycisk Rejestruj dzienniki sieci jeśli jest wyszarzony (szary przycisk). Jeżeli przycisk jest czerwony oznacza to, że ruch jest już rejestrowany.

6. Odtwórz problem.

7. Ponownie kliknij przycisk Rejestruj dzienniki sieci, aby zatrzymać generowanie raportu.

8. Kliknij przycisk przycisk eksport Eksportuj HAR  lub kliknij prawym przyciskiem myszy wewnątrz tabeli i kliknij Zapisz wszystko jako HAR zawartością.

9. Zapisz plik na dysku.

Mozilla Firefox

1. Przejdź na stronę na której występuje problem.

2. Kliknij trzy poziome kreski poziome kreski FF, wybierz Więcej narzędziNarzędzia dla twórców witryn.

3. Przejdź do zakładki Sieć.

4. Odtwórz problem.

5.Kliknij prawym przyciskiem myszy wewnątrz tabeli i kliknij Zapisz wszystko jako HAR lub Zapisz wszystko jak HTTP archive.

6. Zapisz plik na dysku.

Microsoft Edge

1. Przejdź na stronę na której występuje problem.

2. Kliknij trzy poziome kropki poziome kropki edge, wybierz Więcej narzędziNarzędzia programistyczne.

3. Przejdź do zakładki Network  i zaznacz Preserve log.

4. Odtwórz problem.

5. Kliknij przycisk stop edge Stop recording network.

6. Kliknij przycisk przycisk eksport Export HAR lub kliknij prawym przyciskiem myszy wewnątrz tabeli i kliknij Save all as HAR with content

7. Zapisz plik na dysku.

Opera

1. Przejdź na stronę na której występuje problem.

2. Kliknij ikonę 166-1667838_opera-logo-opera-icon w lewym górnym rogu, wybierz Programista Narzędzia dla programistów.

3. Przejdź do zakładki Sieć.

4. Kliknij przycisk przycisk clear, aby wyczyścić wszystkie wcześniej zebrane dane i zaznacz Zachowaj dziennik.

5. Kliknij przycisk Rejestruj dzienniki sieci jeśli jest wyszarzony (szary przycisk). Jeżeli przycisk jest czerwony oznacza to, że ruch jest już rejestrowany.

6. Odtwórz problem.

7. Ponownie kliknij przycisk Rejestruj dzienniki sieci, aby zatrzymać generowanie raportu.

8. Kliknij przycisk przycisk eksport Eksportuj HAR  lub kliknij prawym przyciskiem myszy wewnątrz tabeli i kliknij Zapisz wszystko jako HAR zawartością.

9. Zapisz plik na dysku.

Safari

1. Otwórz Ustawienia Safari, przejdź do zakładki Zaawansowane i zaznacz opcję Pokazuj menu Programowanie na pasku Menu.

2. Przejdź na stronę na której występuje problem.

3. Kliknij Programowanie w górnym Menu i wybierz Pokaż inspektora WWW.

4. Przejdź do zakładki Sieć i zaznacz Zachowaj dziennik

5. Odtwórz problem.

6. Naciśnij przycisk Eksportuj.

7. Zapisz plik na dysku.

Źródło: https://www.bitdefender.com/business/support/en/77209-152598-generate-an-har-file.html


Autor


corporate-user-icon

Arkadiusz K

Starszy serwisant, zajmuję się obsługą zgłoszeń serwisowych klientów indywidualnych i biznesowych. Zajmuję się również tłumaczeniami związanymi z interfejsem programu Bitdefender. Po godzinach pasjonat sprzętu komputerowego i nowinek ze świata technologii.

Zobacz posty autora


Artykuły które mogą Ci się spodobać

Formularz kontaktowy

Wybierz odpowiednią opcję aby przejść do formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe!

    Dane kontaktowe





      Dane kontaktowe




      Do 10 osóbDo 50 osóbWięcej niż 50 osób

      Do 20 urządzeńDo 50 urządzeńWięcej niż 100 urządzeń

        Dane kontaktowe




        Partner stałyPoczątek współpracy