2. Przejdź do zakładki Hasło i zabezpieczenia. Kliknij Hasło.
3. Podaj swoje obecne obecne hasło w polu Aktualne hasło i nowe hasło w polu Nowe hasło.
Możesz zauważyć trzy opcje:
Zachowaj wszystkie dotychczasowe sesje – ta opcja sprawi, że tylko zmienisz hasło i nie będziesz musiał się ponownie logować.
Usuń wszystkie moje sesje zarządzania – ta opcja sprawi, że zmienisz hasło i wylogujesz wszystkie sesje konta Central. Nadal pozostaniesz zalogowany w programie.
Usuń wszystkie moje sesje zarządzania i produktu – ta opcja sprawi, że zostaniesz wylogowany ze wszystkich sesji konta Central i programu. Będziesz musiał ponownie się zalogować w oknie programu Bitdefender przy użyciu nowego hasła.
Kliknij Zmień hasło.
W ten oto sposób możesz zmienić lub zresetować swoje hasło do konta Central.
Starszy serwisant, zajmuję się obsługą zgłoszeń serwisowych klientów indywidualnych i biznesowych. Zajmuję się również tłumaczeniami związanymi z interfejsem programu Bitdefender. Po godzinach pasjonat sprzętu komputerowego i nowinek ze świata technologii.