Usługi Managed Detection and Response

Popraw swoje wyniki w zakresie bezpieczeństwa

Usługi Managed detection and response (MDR) identyfikują i ograniczają wpływ incydentów bezpieczeństwa wewnątrz środowiska klienta. 

Ta usługa wykorzystuje monitoring 24/7, technologie wdrożone na hoście i warstwach sieci, zaawansowaną analitykę, threat intelligence i ludzkie doświadczenie w badaniu incydentów aby usuwać aktorów zagrożenia ze środowisk klientów.

Odkryj i powstrzymaj nieuchwytne zagrożenia dzięki zwinności i precyzji

Usługa Managed Detection and Response Bitdefendera (MDR) jest działającą 24/7/365 operacją zaprojektowaną do identyfikacji i usuwania cyberzagrożeń z twojego środowiska. Obsadzona przez naszych doświadczonych analityków bezpieczeństwa i wykorzystująca nagradzany pakiet bezpieczeństwa, usługa MDR monitoruje szczegółową telemetrię aby szybki i efektownie reagować na złośliwe aktywności, aktywnie usuwając zagrożenia w celu ograniczenia czasu przebywania i ograniczenia strat.

Jak to działa?

Światowej klasy technologia zapobiegawcza aby powstrzymać i zapobiec infekcjom malware zanim stworzą poważne zagrożenie dla biznesu.

Raporty w czasie rzeczywistym oraz miesięczne aby wspomóc podejmowanie decyzji przez organizacje  i dostarczyć widoczność podczas incydentów.

Telemetria hostów & sieci wspomagana przez analitykę bezpieczeństwa i automatyzację, aby uruchomić proaktywne wyszukiwanie, wykrywanie anomalii i szybkie dochodzenia.

Wstępnie zatwierdzone akcje, które mogą być szybko wykonane przez zespół ds. bezpieczeństwa aby ograniczyć czas przebywania atakujących i zredukować zagrożenia biznesu. 

Komponenty Usługi MDR

  • Endpoint Prevention and Detection
  • Analiza zagrożeń punktów końcowych
  • Analiza ruchu sieciowego
  • Zintegrowane Threat Intelligence
  • Wyszukiwanie cyberzagrożeń
  • Dostosowywanie polityk bezpieczeństwa
  • Proaktywne działania
  • Widoczność w czasie rzeczywistym dzięki panelom
  • Gwarantowane SLA
  • Menedżer kont bezpieczeństwa

Jesteśmy tu dla Ciebie

Telefonicznie, Internetowo, na czacie czy e-mailowo – nasz zespół pomocy technicznej odpowie na Twoje pytania i pomoże Ci przy instalacji i wdrożeniu.

Sprawdź nasze webinaria