Najbardziej zaawansowana aplikacja do ochrony cybernetycznej dla Androida - Bitdefender Mobile Security & Antivirus

Pobierz
Wróć do Aktualności

02 lutego 2022

Solidny plan bezpieczeństwa pomaga zapewnić rozwiązania w zakresie cyberbezpieczeństwa i ochrony przed zagrożeniami, których coraz częściej wymagają Twoi klienci. Jednak sukces każdego planu cyberbezpieczeństwa zależy od solidnej strategii marketingowej i wyznaczenia właściwych celów dla Twojej firmy.

Co to znaczy?

Aby rzucić trochę światła, przyjrzyjmy się nieco głębiej każdemu z tych kluczowych obszarów. Jak uzyskać właściwy marketing? Twoja strategia marketingowa musi osiągnąć kilka krytycznych celów.

Dostosuj się do swojego biznesplanu

Zdefiniuj swoje plany docelowe i media marketingowe, z których zamierzasz korzystać oraz osiągaj cele biznesowe

Co najważniejsze, Twoja strategia marketingowa planu bezpieczeństwa musi również koncentrować się na Twoich usługach i korzyściach, które będziesz oferować partnerom — a nie na dostarczanych przez Ciebie rozwiązaniach i technologii.

Definiowanie strategii marketingowej dotyczącej cyberbezpieczeństwa zaczyna się od przeanalizowania Twojej propozycji wartości. Przedstawia produkty i usługi, które oferujesz, co wyróżnia Cię na tle konkurencji i dlaczego klienci powinni kupować od Ciebie.

Następnie możesz szczegółowo opisać, w jaki sposób będziesz sprzedawać i dostarczać swoje produkty i usługi, w tym określić kanały, których chcesz używać, aby dotrzeć do klientów. Strategia ta musi być zgodna z zasadami marketingowymi „Pięć Ps” dotyczącymi ceny, promocji, miejsca, ludzi i procesu.

Stamtąd możesz zlecić badanie rynku, które pomoże Ci ustalić grupę docelową i stworzyć profile klientów. Obejmuje to zrozumienie typów organizacji, do których chcesz dotrzeć, kim są ich decydenci oraz ich nawyki zakupowe i behawioralne.

Jak komunikować się z klientami

Po zdefiniowaniu docelowych klientów ważne jest, aby zrozumieć, jak skutecznie się z nimi komunikować.

Chociaż istnieją pewne ogólne sprawdzone metody, których należy przestrzegać niezależnie od odbiorców, szczegóły mogą się różnić w zależności od tego, czy komunikujesz się z nowymi celami biznesowymi, czy z istniejącymi klientami.

Marketing z obecnymi klientami wymaga spójnej, ciągłej komunikacji. Wymaga regularnych kontaktów, takich jak rozmowy telefoniczne i e-maile, na temat najlepszych praktyk oraz aktywne dyskusje na temat kolejnych kroków klientów.

Nowi klienci: Podczas komunikowania się z nowymi klientami netto należy skoncentrować się na tym, co możesz im pomóc, jeśli będą z Tobą współpracować. Dobry wizerunek marki w grupie rówieśniczej organizacji może mieć kluczowe znaczenie dla Twojego sukcesu. Zachęca klientów do podnoszenia Twojej reputacji poprzez pocztę pantoflową i wzmacnia Twoją pozycję na drodze do nowych procesów sprzedaży.

Jak ustawić osiągalne cele

Oprócz solidnej strategii marketingowej musisz także wyznaczyć osiągalne i realistyczne cele, co jest możliwe tylko dzięki ocenie aktualnego stanu Twojej firmy.

Czynniki, które należy wziąć pod uwagę, to:

  • Komu i jak sprzedajesz
  • Ile masz transakcji i ich wielkość
  • Kwota przychodów, które przynosisz
  • Twój proces cyklu sprzedaży
  • Dane dotyczące konwersji ołowiu
  • Co napędza zakupy Twoich klientów
  • Twoje obecne zasoby

Dobre zrozumienie tych informacji stanowi podstawę do wyznaczania przyszłych celów i pomaga ocenić, czy cele wzrostu są realistyczne. Obejmuje to dokładne zrozumienie, dlaczego chcesz rozszerzyć swoją ofertę, rozwiązania, które chcesz dodać, rodzaje firm, na które kierujesz reklamy, oraz strategię wejścia na rynek.

Jak traktować wyznaczanie celów

Wyznaczanie celów jest zwykle zakrzywioną progresją, która zaczyna się powoli i przyspiesza wraz z postępami. Niezbędne jest wyznaczanie niskich celów, dążenie do rozmachu i zwiększanie oczekiwań w miarę rozwoju wiedzy.

Podobnie jak Twoja strategia marketingowa, często zależy to od tego, czy kierujesz reklamy do nowych, czy obecnych klientów. Wzrost będzie prawdopodobnie silniejszy w przypadku dotarcia do istniejących klientów i zwykle będzie wolniejszy dla nowych klientów netto.

Ponadto framework SMART, który został opracowany przez Petera Druckera, może pomóc w wyznaczaniu jasnych i łatwych do osiągnięcia celów.

Ta struktura zawiera następujące wytyczne:

  • Konkretne: cele, które są rozsądne, proste i znaczące
  • Mierzalne: cele, które są znaczące i motywujące
  • Osiągalne: cele, które zostały uzgodnione i możliwe do osiągnięcia
  • Istotne: cele, które są realistyczne, rozsądne i oparte na wynikach
  • Terminowe: cele, które są ograniczone czasowo i wrażliwe na czas

 

Oferta Bitdefender dla biznesu

Blog Marken

Dane kontaktowe:

Sklep internetowy

sklep@bitdefender.pl

Pomoc techniczna

pomoc@bitdefender.pl

Marketing

promocje@marken.com.pl

Centrala

kontakt@marken.com.pl

    Formularz kontaktowy

    Wybierz odpowiednią opcję aby przejść do formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe!

    klient-indywidualnyklient-biznesowyreseller

    Dane kontaktowe




    stalynowy