Najbardziej zaawansowana aplikacja do ochrony cybernetycznej dla Androida - Bitdefender Mobile Security & Antivirus

Pobierz

FAQ – Produkty dla firmy

Jak zintegrować GravityZone z ConnectWise RMM

Arkadiusz K

12 grudnia 2023

W tym artykule opiszemy jak zintegrować GravityZone z ConnectWise RMM.

Wstęp

Bitdefender GravityZone to biznesowe rozwiązanie zabezpieczające zbudowane od podstaw dla wirtualizacji i chmury w celu zabezpieczenia fizycznych punktów końcowych, maszyn wirtualnych w chmurze publicznej i serwerów pocztowych Exchange.

Poprzez Control Center, konsolę zarządzania bezpieczeństwem GravityZone, można zdalnie instalować i zarządzać zabezpieczeniami dla dowolnego punktu końcowego, w dowolnej lokalizacji i środowisku. Lokalny agent jest wdrażany na każdym punkcie końcowym.

Dzięki integracji z GravityZone, można zarządzać zabezpieczeniami bezpośrednio z platformy ConnectWise RMM. Synchronizacja między GravityZone i ConnectWise RMM jest możliwa dzięki wtyczce o nazwie Bitdefender Cloud Security for MSP.

Wtyczka zapewnia metody oparte na funkcjach do przenoszenia danych do i z platformy ConnectWise RMM poprzez API Web Service.

Wymagania

  • Konto partnerskie GravityZone
  • Konto ConnectWise RMM z uprawnieniami administratora

Konfiguracja integracji 

Pozyskiwanie klucza API i access URL

1. Zaloguj się do konta partnerskiego GravityZoneControl Center. 

2. Przejdź do zakładki Moje konto.

3. Przejdź do sekcji klucze API i wybierz istniejący klucz lub dodaj nowy.

4. Podaj nazwę i zaznacz API z których chcesz korzystać.

5. Kliknij wygeneruj.

Access URL potrzebny do integracji jest widoczny w Control Center API.

Konfiguracja w ConnectWise RMM

1. Zaloguj się portalu ConnectWise RMM.

2. Przejdź do Settings > Integrations i kliknij BitdefenderGravityZone Cloud Security for MSP.

3. W oknie konfiguracji pod Connection 1 dodaj klucz API w polu GravityZone API keyGravityZone access URL w polu GZ server.

4.  Kliknij Test Connection, aby zweryfikować klucz.

5. Zaznacz pole Grant API Access to BitdefenderGravityZone Cloud Security for MSP . BitdefenderGravityZone Cloud Security for MSP will be able to access your data that is relevant for Integration.

6. Kliknij Save and Proceed.

Pomimo tego, że możesz dodać więcej połączeń sugerujemy konfigurację tylko jednego.

7. Na stronie Site Mapping, pod BitdefenderGravityZone Cloud Security for MSP Sites/Companies, zaznacz istniejącą firmę GravityZone z rozwijanej listy, kliknij +Create new, aby utworzyć nową firmę.

8. Kliknij Save and Proceed.

Integracja została zakończona. Zamknij okno. 

Konfiguracja polityk i pakietów instalacyjnych

Po połączeniu GravityZone z ConnectWise RMM, musisz skonfigurować polityki i pakiety, które będą pozwalały na automatyczną instalację agenta Bitdefender na urządzeniach. Integracja obsługuje Bitdefender Endpoint Security Tools na systemach Windows, macOS i Linux.

Konfiguracja polityk

Aby skonfigurować politykę w portalu ConnectWise RMM:

1. Przejdź do sekcji Settings > Policies i kliknij Add Policy.

2. Na stronie New Policy dokonaj następujących konfiguracji:

  • Pod Category wybierz Devices.
  • Pod Type wybierz Bitdefender Cloud Security.
  • Nazwij nową politykę.
  • Po prawej zaznacz Bitdefender Cloud Security Agent Installation.

3. Kliknij Save.

Konfiguracja pakietów

1. Przejdź do Settings > Packages i kliknij Add.

2. Nadaj nazwę nowemu pakietowi,

3. W kategorii Devices sekcji Policies, upuść i przenieś nową politykę do sekcji Package Builder.

4. Kliknij Save.

Przydzielanie pakietów

1. W sekcji Settings > Packages przejdź do zakładki Sites.

2. Wybierz jeden lub więcej “sites” i kliknij Assign Package.

3. Kliknij Assign

Rozpocznie się instalacja agenta Bitdefender.

Dezinstalacja agenta Bitdefender

Aby odinstalować Bitdefendera z urządzeń wybierz jedną z poniższych metod:

  • Usuń pakiety z “site”.
  • Usuń politykę z pakietu.
  • Wyłącz opcję Bitdefender Cloud Security Agent Installation w polityce.
  • Wyłącz opcję Bitdefender Cloud Security Agent Installation Settings na poziomie punktu końcowego.

Źródło: https://www.bitdefender.com/business/support/en/77211-201132-connectwise-rmm.html


Autor


Arkadiusz K

Starszy serwisant, zajmuję się obsługą zgłoszeń serwisowych klientów indywidualnych i biznesowych. Zajmuję się również tłumaczeniami związanymi z interfejsem programu Bitdefender. Po godzinach pasjonat sprzętu komputerowego i nowinek ze świata technologii.

Zobacz posty autora


Artykuły które mogą Ci się spodobać

    Formularz kontaktowy

    Wybierz odpowiednią opcję aby przejść do formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe!

    klient-indywidualnyklient-biznesowyreseller

    Dane kontaktowe




    stalynowy