Cenzurowanie wiadomości w GravityZone Email Security
Krzysztof B.
17 października 2024
Tak zwana Redakcja wiadomości e-mail to ustawienie, które zasłania szczegółowe informacje na temat wiadomości w konsoli GravityZone Security for Email dla użytkowników spoza firmy. Jeśli jest włączone, użytkownicy firm partnerskich przeglądający raporty e-mail w konsoli GravityZone nie będą mogli wyświetlać żadnych poufnych danych.
Jak wygląda ocenzurowana wiadomość
Zasłonięte informacje są zastąpione kropkami. Widok wygenerowanego raportu jest wtedy następujący:
Jak wyłączyć cenzurę dla partnera nadrzędnego
To ustawienie jest włączone automatycznie, gdy nowa firma jest tworzona w konsoli partnerskiej. Aby ręcznie włączyć lub wyłączyć, wykonaj poniższe kroki:
1. Zaloguj się do konsoli GravityZone przy użyciu konta administratora, na konto w firmie podrzędnej, która jest właścicielem ocenzurowanych wiadomości.
2. Kliknij ikonkę Rola użytkownika w prawym górnym rogu konsoli i wybierz Moja firma.
3. W sekcji UPRAWNIENIA DO ZARZĄDZANIA włącz lub wyłącz ustawienie Twój Partner Bitdefender ma włączone wycofywanie wiadomości dla Twojego konta Email Security.
4. Zapisz przyciskiem na dole.
Możesz sprawdzić, czy dla danego konta funkcja zasłaniania jest aktywna, przechodząc w panelu Email Security do zakładki Products > Settings > Administrators i sprawdzić kolumnę Redact:
Uwaga:
Jeśli ustawienie jest aktywne w karcie Moja firma, wszystkie konta w konsoli GravityZone Security for Email należące do użytkowników spoza firmy będą miały włączoną opcję cenzurowania.
Jeśli ustawienie zostało wyłączone, a szczegóły wiadomości e-mail są nadal ukryte, skontaktuj się z działem pomocy technicznej.
Pochodzę z Gdyni i jestem certyfikowanym inżynierem produktów z rodziny Bitdefender. Na co dzień zajmuję się pomocą techniczną wersji biznesowej GravityZone.