Jak zintegrować Bitdefender GravityZone w wersji on-premise z Veeam Backup & Replication
Arkadiusz K
7 września 2023
W tym artykule opiszemy jak zintegrować Bitdefender GravityZone w wersji on-premise z Veeam Backup & Replication.
Wstęp
Integracja GravityZone z Veeam Backup & Replication v11a ma na celu pomóc Ci w wykryciu zagrożeń na maszynach wirtualnych zanim przywrócisz je do środowiska wirtualnego.
W tym celu Bitdefender Endpoint Security Tools (BEST) skanuje maszyny wirtualne pod kątem różnych zagrożeń. Jeżeli maszyny są czyste, Veeam je przywróci. Jeżeli BEST wykryje na nich jakiekolwiek zagrożenia, Veeam może całkowicie przerwać proces przywracania lub zgodnie z ustawieniami przywrócić maszynę z odpowiednimi ograniczeniami.
Zainstaluj BEST w wersji minimum 7.4.1.111 na mount server.
Konfiguracja
Aby Veeam Backup & Replication mógł prawidłowo zinterpretować wyniki skanowania BEST, musisz odpowiednio skonfigurować plik konfiguracyjny Veeam. Wykonaj następujące czynności:
1. Przejdź do lokalizacji %ProgramFiles%\Common Files\Veeam\Backup and Replication\Mount Service.
2. Otwórz plik AntivirusInfos.xml na Mount Server.
3. W sekcji <Antiviruses> dodaj następujący wpis:
<!--Bitdefender Endpoint Security Tools--><AntivirusInfoName='Bitdefender Endpoint Security Tools'IsPortableSoftware='true'ExecutableFilePath='%ProgramFiles%\Bitdefender\Endpoint Security\product.console.exe'CommandLineParameters= ' /c
FileScan.OnDemand.RunScanTask custom path=%Path%'RegPath=''ServiceName=''ThreatExistsRegEx='Remaining issues:\s[1-9]\d*|Resolved
issues:\s[1-9]\d*'IsParallelScanAvailable='false'><ExitCodes><ExitCodeType='Success'Description='Command executed successfully'>0</ExitCode><ExitCodeType='Error'Description='Invalid Parameter'>87</ExitCode><ExitCodeType='Error'Description='Bad Arguments'>160</ExitCode><ExitCodeType='Error'Description='Function Failed – an error occurred while executing the command'>1627</ExitCode><ExitCodeType='Infected'Description='A threat was detected on the system'>-526</ExitCode></ExitCodes></AntivirusInfo>
4. Zapisz plik.
Po zapisaniu pliku możesz postępować zgodnie z instrukcjami dotyczącymi Secure Restore opisanymi w dokumentacji Veeam.
Starszy serwisant, zajmuję się obsługą zgłoszeń serwisowych klientów indywidualnych i biznesowych. Zajmuję się również tłumaczeniami związanymi z interfejsem programu Bitdefender. Po godzinach pasjonat sprzętu komputerowego i nowinek ze świata technologii.