Najbardziej zaawansowana aplikacja do ochrony cybernetycznej dla Androida - Bitdefender Mobile Security & Antivirus

Pobierz

Jak wygenerować Support Tool Log dla Endpoint Security for Mac 

Z tego poradnika dowiesz się jak wygenerować raport ze swojego urządzenia z macOS jeżeli Endpoint Security for Mac nie działa prawidłowo.

Uwaga: Logi przy użyciu GatherDB możesz zbierać dopiero od wersji produktu 4.0.0.179022.

Zbieranie logów przy użyciu GatherDB

1. Otwórz okno Terminala.

2. Wpisz poniższe komendy, aby rozpocząć zbieranie logów.

cd /Library/Bitdefender/AVP/enterprise

Uwaga:  Od wersji 7.6 obowiązuje komenda: 
cd/Library/Bitdefender/AVP/product/bin/GatherBD

sudo ./GatherBD start

3. Odtwórz problem.

4. Wpisz poniższą komendę, aby zakończyć generowanie logów:

sudo ./GatherBD stop

5. Zarchiwizuj wygenerowane logi:

sudo ./GatherBD archive all

6. W lokalizacji /private/tmp/ znajdziesz plik o nazwie ProductSupport.zip

Uwaga: Jeżeli pojawi Ci się monit z prośbą o instalację Xcode, kliknij zainstaluj. Po zakończeniu procesu jeszcze raz wykonaj powyższe kroki.

Zdalne rozwiązywanie problemów

Dzięki tej metodzie możesz zbierać logi zdalnie, za pomocą GravityZone Control Center z jednego lub więcej komputerów, których dotyczy problem. Możesz także wybrać jedną z wielu opcji przechowywania, aby zapisać te logi.

1. Zaloguj się do GravityZone Control Center.

2. Przejdź do strony Sieć i kliknij sekcję Komputery i grupy.

3. Kliknij komputer, którego dotyczy problem, i przejdź do karty Rozwiązywanie problemów.

4. Kliknij przycisk Zbierz dzienniki w lewym górnym rogu. Pojawi się okno konfiguracji.

5. W sekcji Przechowywanie logów wybierz jedną lub obie lokalizacje:

– Maszyna docelowa: zapisz logi na komputerze, którego dotyczy problem.
– Udział sieciowy: zapisz logi w udziale sieciowym.
– Bitdefender Cloud: logi zostają zapisane w Chmurze Bitdefender, do której ma dostęp zespół pomocy technicznej. Dostępne tylko dla Konsoli w Chmurze. 

Jeśli wybierzesz Udział sieciowy jako lokalizację przechowywania, możesz użyć opcji Zapisz logi również w celu, aby zapisać kopię archiwum logów na komputerze, którego dotyczy problem, jako kopię zapasową.

6. Podaj niezbędne informacje (ścieżka lokalna, poświadczenia dla udziału sieciowego, ścieżka do udostępnionej lokalizacji) w zależności od wybranej lokalizacji.

7. Kliknij przycisk Zbierz logi.

Jeśli wybierzesz opcję Bitdefender Cloud: 

– Logi zostaną zapisane zarówno w chmurze jak i na maszynie docelowej. 

– Po wysłaniu archiwum dostarcz pomocy technicznej wszystkich niezbędnych informacji. 

Aby wysłać logi do pomocy technicznej Bitdefender przejdź do lokalizacji w której zapisałeś logi, znajdź plik archiwum o nazwie ST_[nazwa_komputera]_[bieżąca data]. Załącz archiwum do zgłoszenia do pomocy technicznej.

Formularz kontaktowy

Wybierz odpowiednią opcję aby przejść do formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe!

    klient-indywidualnyklient-biznesowyreseller

    Dane kontaktowe




    do10osobdo50osobwiecejniz50

    do20urzadzendo50urzadzenwiecejniz100

    stalynowy