Aby rozwiązać problemy ze zgodnością BEST / Endpoint Security z PC-Sheriff, wykonaj poniższe kroki:
1. Jeśli Bitdefender Endpoint jest już zainstalowany, odinstaluj go, a następnie uruchom ponownie komputer.
2. Usuń następujące foldery, jeśli są obecne:
– Program Files > Bitdefender
– Program Files (x86) > Bitdefender
– Program Files > Common Files > Bitdefender
– Program Files (x86) > Common Files > Bitdefender
– ProgramData > Bitdefender
– ProgramData > bdloggin
3. Zainstaluj PC-sheriff, oraz stwórz wykluczającą partycję.
Ważne:
Jeśli chcesz po prostu zainstalować Bitdefender Endpoint, musisz mieć conajmniej 1,5GB wolnej przestrzeni na Napęd Wykluczający. Jeżeli chcesz zainstalować Bitdefender Endpoint z rolą Relay, musisz mieć co najmniej 12GB wolnej przestrzeni na Napęd Wykluczający.
- – Jeśli już masz zainstalowany PC-Sheriff z Dyskiem Wykluczającym, Bitdefender Endpoint może znajdować się na tym samym Napędzie Wykluczającym, jeśli są spełnione warunki dotyczące wolnego miejsca.
4. Zainstaluj Bitdefender Endpoint na Napędzie Wykluczającym. Można to osiągnąć, modyfikując pakiet w konsoli GravityZone, określając niestandardową lokalizację instalacji.
5. W oprogramowaniu PC-Sheriff dodaj następujące wykluczenia rejestru:
HKLM > SOFTWARE > Bitdefender
HKLM > System > CurrentControlSet > Services > gzflt
6. Zaktualizuj Bitdefender Endpoint.
Ważne:
Upewnij się, że Bitdefender Endpoint jest aktualny i wykonał kolejne aktualizacje.
7. „Zaktualizuj Linię Bazową” z oprogramowania PC-Sheriff.
Ważne:
- – Po każdej aktualizacji produktu Bitdefender musisz „Zaktualizować Linię Bazową” z oprogramowania PC-Sheriff.
- – Dotyczy kroku 6: Jeśli Bitdefender Endpoint dokona aktualizacji produktu podczas początkowej aktualizacji i wymaga ponownego uruchomienia, MUSISZ „Uaktualnić Linię Bazową” z oprogramowania PC-Sheriff przed ponownym uruchomieniem, oraz „Uaktualnić Linię Bazową” ponownie po ponownym uruchomieniu.