FAQ – Produkty dla firmy (biznesowe) :
- Jak ręcznie zaktualizować Bitdefender Endpoint Security Tools (BEST)
- Telnet – Jak sprawdzić połączenie z serwerem licencyjnym
- Wsparcie Bitdefender dla przestarzałych rozszerzeń jądra w macOS
- Lista zmian dla aktualizacji z Marca 2020 – GravityZone (wersja Cloud)
- Czas wstrzymywania i ponawiania kolejek Email Security
- Jak wygenerować i przesłać BEST Windows Support Tool log
- Domyślne wykluczenia w BEST dla Windows
- Jak wykluczyć SQL w GravityZone
- Jak zainstalować BEST na starszych systemach Windows
- Ogłoszenie o wsparciu dla Windows 7
Data wydania:
Pierścień Fast: 2018.11.19
Pierścień Slow: –
Ważne:
Ta wersja jest dla systemów operacyjnych Linux.
Nowe funkcje i ulepszenia
– Dodano wsparcie dla modułu EDR w plikach kwarantanny.
– Ulepszono program do obsługi awarii, zapewniający lepsze czyszczenie raportów o awariach, oraz sprawdzanie dostępnej ilości wolnego miejsca, aby uniknąć zużycia przestrzeni dyskowej.
Rozwiązane problemy
– Produkt używa teraz statycznych montowań w / etc / fstab do skanowania dostępowego zamiast dynamicznych montowań, aby zapobiec uszkodzeniu plików w CentOS 6 i RHEL 6 w niektórych szczególnych okolicznościach. Nowe katalogi dodane do skanowania dostępowego są ciągle montowane. Katalogi usunięte ze skanowania dostępowego są tymczasowo wyłączane ze skanowania, oraz odłączane z wdziękiem przy pierwszym ponownym uruchomieniu.
– Naprawiono kilka problemów związanych z modułem EDR:
– Produkt tworzył wielkie pliki dzienników.
– Czujnik EDR nie uruchamiał się po instalacji w systemach CentOS 6.
– Pliki dziennika bdnc nie były włączone podczas uruchamiania polecenia
bdconfigure enablelogs
.
– Czasami moduł przestał działać na CentOS 6.
– Pliki dziennika zawierające linie dłuższe niż 2048 znaków powodowały awarię produktu.
– Punkty końcowe nie zgłaszały się do Centrum sterowania GravityZone, gdy połączenie z usługami chmury Bitdefender nie powiodło się.
– Produkt nie został poprawnie uruchomiony w systemach Linux z wersją glibc wcześniejszą niż 2.17.
Znane problemy
– Podczas ponownego uruchamiania / zamykania dla folderów / bin i / etc generowanych jest kilka błędów odmontowania. Maszyna nie zamraża się, oraz nie restartuje normalnie. Starsze systemy RPM mogą zawiesić się podczas ponownego uruchamiania / zamykania systemu.
– Przenośne urządzenia pamięci masowej zamontowane w chronionym katalogu nie są skanowane dostępowo.
Źródło: https://www.bitdefender.com/support/bitdefender-endpoint-security-tools-version-6-2-21-7-release-notes-(linux)-2313.html