Najbardziej zaawansowana aplikacja do ochrony cybernetycznej dla Androida - Bitdefender Mobile Security & Antivirus

Pobierz

FAQ – Produkty dla firmy

Bitdefender gravityzone i klonowanie systemów Windows

Mateusz

24 listopada 2018

Jak rozwiązywać problemy z klonowaniem systemu Windows za pomocą narzędzia Sysprep, gdy zainstalowany jest agent bezpieczeństwa Bitdefender

Symptomy


Podczas korzystania z narzędzia do Przygotowywania Systemu w celu uogólnienia instalacji systemu Windows za pomocą polecenia sysprep / generalize i programem antywirusowym na komputerze z systemem Windows, który ma zostać sklonowany, narzędzie Sysprep może nie działać poprawnie z powodu samoobsługi antywirusowej.

System Windows nie mógł zakończyć konfiguracji systemu. Aby spróbować wznowić konfigurację, uruchom ponownie komputer. Błąd może pojawić się podczas uruchamiania systemu Windows.

Rozwiązywanie problemów

Ta procedura ma zastosowanie, jeśli jeden z następujących agentów bezpieczeństwa Bitdefender jest zainstalowany na punkcie końcowym: Bitdefender Endpoint Security Tools (BEST), Endpoint Security i Bitdefender Tools.

Aby ustalić, czy problem jest generowany przez agenta bezpieczeństwa Bitdefender:

1.     Naciśnij SHIFT + F10, aby otworzyć okno wiersza polecenia.

2.     Przejdź do C: WindowsPanther.

3.     Skopiuj plik Setup.etl z uszkodzonego systemu na drugi komputer z systemem Windows.

            Uwaga: Aby ułatwić dostęp, możesz umieścić go w katalogu głównym dysku C :

4.     Otwórz okno wiersza polecenia na drugim komputerze z systemem Windows.

5.     Przejdź do lokalizacji, w której zapisałeś plik.

6.     Wpisz tracerpt setup.etl -o logfile.csv

7.     Otwórz plik logfile.csv w wybranym edytorze tekstu.

8.     Wyszukaj komunikat Nie udało się przetworzyć klucza reg lub jednej z jego potomków.

9.     np .: Nie udało się przetworzyć klucza reg lub jednego z jego potomków: [REGISTRYMACHINESOFTWAREBitdefender]

Rozwiązanie

Aby rozwiązać ten błąd, gdy punkt końcowy jest chroniony przez Bitdefender, wykonaj następujące kroki:

Dla środowisk z Active Directory

1.     Upewnij się, że Windows OS i Endpoint Security Bitdefender są aktualne.

2.     Pobierz łatkę Bitdefender Endpoint Security dla Sysprep.

3.     Utwórz Obiekt Zasad Grupy (GPO): Konsola Zarządzania Zasadami Grupy (gpmc.msc) > Konfiguracja Komputera > Ustawienia Systemu Windows > Skrypty (uruchamianie / zamykanie) >  Kliknij dwukrotnie opcję Zamknij > Dodaj skrypt uruchamiany przy każdym zamknięciu.

4.     Przypisuj te Zasady Grupy do zastosowania tylko na komputerze, który będzie używany jako Maszyna Główna (maszyna, która będzie używana dla sysprep).

5.     Uruchom: sysprep / generalize.

Dla środowisk bez Active Directory

1.     Upewnij się, że system operacyjny Windows i Endpoint Security Bitdefender są aktualne.

2.     Pobierz łatkę Bitdefender Endpoint Security dla Sysprep.

3.     Dodaj skrypt do lokalnej polityki zamykania: Lokalny Edytor Zasad Grupy (gpedit.msc) > Konfiguracja komputera > Ustawienia systemu Windows > Skrypty (uruchamianie / zamykanie)> Kliknij dwukrotnie opcję Zamknij > Dodaj skrypt uruchamiany przy każdym zamknięciu.

4.     Uruchom sysprep / generalize.

5.     Usuń lokalną politykę z nowo sklonowanej maszyny.

Uwaga:

Poprawka Bitdefender Endpoint Security dla programu Sysprep jest regularnie  aktualizowana, więc przed sklonowaniem maszyny wirtualnej, pobierz ponownie poprawkę, aby upewnić się, że masz najnowszą wersję


Autor



Artykuły które mogą Ci się spodobać

    Formularz kontaktowy

    Wybierz odpowiednią opcję aby przejść do formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe!

    klient-indywidualnyklient-biznesowyreseller

    Dane kontaktowe




    stalynowy