Bitdefender Gravityzone zapewnia pełny wgląd w bezpieczeństwo organizacji pod kątem antywirusowym i kontrolę nad usługami bezpieczeństwa, które chronią maszyny fizyczne i wirtualne, serwery oraz urządzenia mobilne. Wszystkie rozwiązania biznesowe Bitdefender Gravityzone są zarządzane przez pojedynczą konsolę zarządzania, która dostarcza kontrolę, raporty, i system powiadomień dla rożnych ról w organizacji.
Ten artykuł pomoże ci dostarczyć pracownikom wsparcia Bitdefender Gravityzone, najwaźniejsze informacje dotyczące rozwiązywania problemów w przypadku kiedy Bitdefender Endpoint Security Tools (BEST) dla systemu Linux nie działa poprawnie w danym środowisku.
Narzędzie Support Tool jest równieź dołączone do archiwum instalacyjnego, co pozwala systemowi zbieranie dzienników systemu i instalacji jeśli instalacja się nie powiedzie.
Tworzenie dziennika narzędziem Bitdefender Linux Support tool
Aby włączyć i zebrać dzienniki, uruchom następujące polecenia:
- Włącz pobieranie dzienników:
/opt/BitDefender/bin/bdconfigure enablelogs - Zbierz dzienniki:
/opt/BitDefender/bin/bdconfigure deliverall archiwum o nazwie
bitdefender_machineName_timeStamp.tar.gz znajduje się w katalogu /tmp Archiwum zawiera logi modułów produktu i modułu komunikacyjnego. - Wpisz swój wybór kiedy wyświetli się opcja wyłączenia dzienników lub ich deaktywacji, oraz restartu usług.
Ewentualnie możesz zbierać dzienniki z opcjami domyślnymi (dezaktywuj dzienniki, uruchom ponownie usługi, usuń pliki dzienników).
W tym celu uruchom następujące polecenie:
/opt/BitDefender/bin/bdconfigure deliverall -default
Możesz też wyłączyć logi samodzielnie wpisując komendy:
/opt/BitDefender/bin/bdconfigure disablelogs
Aby dostać pomoc z tworzeniem dziennika
jeśli potrzebujesz pomocy przy tworzeniu dziennika, wpisz komedy:
/opt/BitDefender/bin/bdconfigure –help
Źródło: https://www.bitdefender.com/support/generating-best-linux-support-tool-log-1574.html