FAQ – Produkty dla firmy (biznesowe) :
- Jak skonfigurować uwierzytelnianie dwuskładnikowe dla konsoli Cloud przy pomocy aplikacji Google Authenticator
- Jak usunąć przestarzałe punkty końcowe w konsoli GravityZone (konsola w chmurze)
- Jak cicho odinstalować chronionego hasłem agenta Endpoint Security dla MacOS
- Najczęściej zadawane pytania dotyczące migracji do Bitdefender Endpoint Security Tools w wersji 7
- Wsparcie Bitdefender Endpoint Security Tools dla urządzeń z procesorem Apple M1
- Jak zaktualizować TLS do wersji 1.2 oraz dlaczego jest to istotne dla funkcjonalności Bitdefender Endpoint Security Tools?
- Jak ręcznie zaktualizować Bitdefender Endpoint Security Tools (BEST)
- Telnet – Jak sprawdzić połączenie z serwerem licencyjnym
- Wsparcie Bitdefender dla przestarzałych rozszerzeń jądra w macOS
- Lista zmian dla aktualizacji z Marca 2020 – GravityZone (wersja Cloud)
Ten błąd może wystąpić, gdy instalacja agenta nie powiodła się.
Aby rozwiązać ten problem:
1. Sprawdź format udziału administracyjnego, oraz poświadczeń (podczas wdrażania z Relay: użytkownik@domena).
2. Upewnij się, że urządzenie może rozpoznać nazwę domeny i nazwę kontrolera domeny:
ping domain_name ping dc_name
3. Upewnij się, że urządzenie może dotrzeć do kontrolera domeny na porcie 389.
telnet domain_name port telnet dc_name port
Źródło: https://www.bitdefender.com/support/error-69651-unable-to-find-a-suitable-server-for-domain-2345.html