FAQ – Produkty dla firmy (biznesowe) :
- Jak skonfigurować uwierzytelnianie dwuskładnikowe dla konsoli GravityZone w chmurze przy pomocy aplikacji Google Authenticator
- Jak usunąć przestarzałe punkty końcowe w konsoli GravityZone (konsola w chmurze)
- Jak cicho odinstalować chronionego hasłem agenta Endpoint Security dla MacOS
- Najczęściej zadawane pytania dotyczące migracji do Bitdefender Endpoint Security Tools w wersji 7
- Wsparcie Bitdefender Endpoint Security Tools dla urządzeń z procesorem Apple M1
- Jak zaktualizować TLS do wersji 1.2 oraz dlaczego jest to istotne dla funkcjonalności Bitdefender Endpoint Security Tools?
- Jak ręcznie zaktualizować Bitdefender Endpoint Security Tools (BEST)
- Telnet – Jak sprawdzić połączenie z serwerem licencyjnym
- Wsparcie Bitdefender dla przestarzałych rozszerzeń jądra w macOS
- Lista zmian dla aktualizacji z Marca 2020 – GravityZone (wersja Cloud)
Kontekst
Aby zainstalować agenta bezpieczeństwa, musisz utworzyć pakiet instalacyjny na stronie Sieć > Pakiety w Centrum sterowania, a następnie pobrać go i uruchomić ręcznie lub zdalnie na docelowym punkcie końcowym. Możesz wybrać jeden z dwóch typów plików instalacyjnych, pełny plik instalacyjny zestawu lub Windows Downloader. Po wybraniu narzędzia Windows Downloader pobierasz pełny zestaw instalacyjny z serwerów chmurowych Bitdefender.
Problem
Podczas uruchamiania pliku instalacyjnego, może pojawić się błąd Instalatora Sieci.
Rozwiązanie
Poniższa tabela przedstawia najczęstsze problemy, w których pojawia się błąd Instalatora Sieciowego, oraz odpowiadające mu rozwiązania. Tabela zawiera minimalne instrukcje dotyczące zmiany nazwy, tworzenia, pobierania i uruchamiania pakietów instalacyjnych lub uruchamiania zadania instalacyjnego. Więcej informacji można znaleźć w rozdziale Instalowanie programów Security Agent w Przewodniku instalacji GravityZone.
Problem
Oryginalna nazwa pliku instalacyjnego została zmieniona.
Plik instalacyjny został ucięty po tym jak został pobrany przez Microsoft Edge lub Internet Explorer.
Pakiet utworzony w Control Center został skasowany lub firma powiązana z nim zosrała usunięta. Ten problem dotyczy wyłącznie rozwiązań Bitdefender Cloud.
Wdrożyciel nie jest już dostępny, jest nieosiągalny, został wycofany z użytku lub zmieniono jego adres IP. Problem ten dotyczy wyłącznie wdrożeń agenta w sposób zdalny.
Plik instalacyjny został pobrany zanim pakiet instalacyjny został utworzony. Ten problem dotyczy wyłącznie rozwiązań Bitdefender Cloud.
Rozwiązanie
Upewnij się, że nazwa pliku instalacyjnego w żaden sposób nie uległa zmianie.
Aby pobrać plik instalacyjny, użyj innej wybranej przeglądarki, takiej jak Google Chrome i Mozilla Firefox.
Plik instalacyjny jest powiązany z pakietem, oraz firmą w Control Center. Możesz pobrać plik instalacyjny z istniejącego lub z nowo utworzonego pakietu. |
Aby rozwiązać ten problem komunikacyjny, utwórz pakiet instalacyjny, a następnie uruchom zadanie instalacji zdalnie. |
Utwórz pakiet instalacyjny przed pobraniem pliku instalacyjnego.
Źródło: https://www.bitdefender.com/support/web-installer-error-in-bitdefender-endpoint-security-tools-for-windows-2293.html