FAQ – Produkty dla firmy (biznesowe) :
- Telnet – Jak sprawdzić połączenie z serwerem licencyjnym
- Wsparcie Bitdefender dla przestarzałych rozszerzeń jądra w macOS
- Lista zmian dla aktualizacji z Marca 2020 – GravityZone (wersja Cloud)
- Czas wstrzymywania i ponawiania kolejek Email Security
- Jak wygenerować i przesłać BEST Windows Support Tool log
- Domyślne wykluczenia w BEST dla Windows
- Jak wykluczyć SQL w GravityZone
- Jak zainstalować BEST na starszych systemach Windows
- Ogłoszenie o wsparciu dla Windows 7
- Wstępne uwagi do wydania dotyczące integracji z Datto
Bitdefender stara się ograniczyć liczbę fałszywych wyników do minimum. Jednak raporty te są zwykle spowodowane złymi praktykami programowania (np. aplikacje, które zmieniają Główny Rekord Rozruchowy, dodają wpisy do rejestru uruchamiania, zmieniają pliki systemowe bez potwierdzenia użytkownika, lub wykonują niestandardowe makra w aplikacjach biurowych itp.)
Jeśli aplikacja jest niesprawiedliwie wykryta, spróbuj dodać wykluczenia jak wyjaśniono w tym artykule.
Jeśli wykluczenia się nie powiodą, musisz przesłać nam wykryte plik(i), jak opisano poniżej:
Ważne: Pliki te zostaną wykorzystane wyłącznie do analizy złośliwego oprogramowania, oraz zostaną potraktowane odpowiednio.
1. Wyłącz ochronę Bitdefendera w czasie rzeczywistym i/lub inne oprogramowanie zabezpieczające, które może być w użyciu.
2. Odszukaj plik(i) w swoim dysku.
3. Dodaj wykryty plik(i) do archiwum .zip za pomocą dowolnego oprogramowania do kompresji plików (WinZip, WinRAR itp.).
4. Ustaw hasło ochraniające plik .zip na “infected”.
5. Wypełnij Formularz Wsparcia Korporacyjnego Online i przekaż nam następujące informacje:
– Plik zip (prześlij przez pole “Attach a file”)
– W treści wiadomości umieść słowa FALSE POSITIVE.
6. Kliknij przycisk SUBMIT.
7. Włącz ochronę Bitdefendera w czasie rzeczywistym i/lub inne oprogramowanie zabezpieczające, którego możesz używać.
Źródło: https://www.bitdefender.com/support/what-to-do-when-bitdefender-detects-legitimate-applications-491.html