FAQ – Produkty dla firmy (biznesowe) :
- Jak ręcznie zaktualizować Bitdefender Endpoint Security Tools (BEST)
- Telnet – Jak sprawdzić połączenie z serwerem licencyjnym
- Wsparcie Bitdefender dla przestarzałych rozszerzeń jądra w macOS
- Lista zmian dla aktualizacji z Marca 2020 – GravityZone (wersja Cloud)
- Czas wstrzymywania i ponawiania kolejek Email Security
- Jak wygenerować i przesłać BEST Windows Support Tool log
- Domyślne wykluczenia w BEST dla Windows
- Jak wykluczyć SQL w GravityZone
- Jak zainstalować BEST na starszych systemach Windows
- Ogłoszenie o wsparciu dla Windows 7
Ten artykuł dostarcza informacji na temat ‘GravityZone Cloud’, bazującym na chmurze rozwiązaniu bezpieczeństwa, mianowicie o gwarantowanym czasie pracy rozwiązania, zgodnie z Umową o Poziomie Usług Bitdefender („SLA”).
Bitdefender celuje w zapewnienie maksymalnej dostępności dla ‘GravityZone Cloud’, abyś mógł w pełni korzystać z jego zasobów w ich całej objętości, bez żadnych nieplanowanych przerw.
Bitdefender wykorzystuje serwery chmurowe, hostowane w infrastrukturze Amazon Web Services („AWS”), rozmieszczonej na całym świecie. Współczynnik SLA naszych rozwiązań wynosi 99,9%, a współczynnik AWS 99,9%. Przez SLA odnosimy się do czasu pracy konsoli GravityZone Cloud, z wyłączeniem przestojów wywołanych planowanymi aktualizacjami, oraz pracami konserwacyjnymi, które są na czas ogłaszane pocztą elektroniczną lub za pośrednictwem powiadomień w konsoli.
Ważne jest, aby pamiętać, że ochrona zarządzana przez GravityZone jest zawsze aktywna, również wtedy, gdy konsola Cloud może mieć problemy z dostępnością.
Źródło: https://www.bitdefender.com/support/gravityzone-cloud-uptime-sla-2447.html