Czas pracy GravityZone Cloud SLA

Czas pracy GravityZone Cloud SLA

Ten artykuł dostarcza informacji na temat ‘GravityZone Cloud’, bazującym na chmurze rozwiązaniu bezpieczeństwa, mianowicie o gwarantowanym czasie pracy rozwiązania, zgodnie z Umową o Poziomie Usług Bitdefender („SLA”).

Bitdefender celuje w zapewnienie maksymalnej dostępności dla ‘GravityZone Cloud’, abyś mógł w pełni korzystać z jego zasobów w ich całej objętości, bez żadnych nieplanowanych przerw.

Bitdefender wykorzystuje serwery chmurowe, hostowane w infrastrukturze Amazon Web Services („AWS”), rozmieszczonej na całym świecie. Współczynnik SLA naszych rozwiązań wynosi 99,9%, a współczynnik AWS 99,9%. Przez SLA odnosimy się do czasu pracy konsoli GravityZone Cloud, z wyłączeniem przestojów wywołanych planowanymi aktualizacjami, oraz pracami konserwacyjnymi, które są na czas ogłaszane pocztą elektroniczną lub za pośrednictwem powiadomień w konsoli.

Ważne jest, aby pamiętać, że ochrona zarządzana przez GravityZone jest zawsze aktywna, również wtedy, gdy konsola Cloud może mieć problemy z dostępnością.

Źródło: https://www.bitdefender.com/support/gravityzone-cloud-uptime-sla-2447.html