Najbardziej zaawansowana aplikacja do ochrony cybernetycznej dla Androida - Bitdefender Mobile Security & Antivirus

Pobierz

FAQ – Produkty dla firmy

Diagnozowanie problemów z Bitdefender Endpoint Security komunikat błędu 1002 podczas aktualizacji

fota

Krzysztof B.

24 listopada 2018

Ten artykuł ma zastosowanie do Endpoint Security, Bitdefender Endpoint Security Tools (dla Windows i Linux) i Endpoint security dla Maca. Błąd 1002 oznacza, że nie można przypisać serwera i ma on miejsce kiedy endpoint nie jest w stanie przypisać nazwy hosta do oddalonego serwera aktualizacji. Jest to przeważnie problem z DNS i należy się upewnić, że endpoint potrafi prawidłowo przypisać nazwę hosta do serwera aktualizacji.

Kroki do zdiagnozowania problemów:

1. Z maszyny docelowej endpointu wyślij sygnał ping w celu uaktualnienia nazwy hosta serwera i weryfikacji, jaki adres IP jest przypisany:
       Ping update_server_IP
       Ping update_server_hostname

2. Jeżeli adres IP nie odpowiada adresowi przypisanemu do serwera aktualizacji, wówczas możesz spróbować wysłać następującą komendę do endpointu aby zresetować DNS:
       ipconfig /flushdns

Jeżeli sytuacja powtarza się, należy uruchomić proces diagnostyki błędów na swoim serwerze DNS i upewnić się, że nazwa serwera aktualizacji jest przypisana poprawnie przez komputery w sieci. Dokładniej, należy zweryfikować wpisy w serwerze DNS i upewnić się, że one istnieją i nazwa hosta oraz adres IP są poprawne poprawne.

Dopóki nie zostanie to rozwiązane,  jedyne obejście tego problemu stanowi zmiana formatu serwera aktualizacji w polityce GravityZone, z nazwy serwera na adres IP, np. 192.168.0.1:7074.

Aby przyspieszyć diagnostykę błedów, załącz również logi z support tool ze stacji roboczej, której dotyczy problem oraz z powiązanego relaya/urządzenia. Przeczytaj także ten artykuł aby nauczyć się użycia GravityZone LogCollector w celu zdiagnozowania błędów.
Nie możesz znaleźć rozwiązania dla Twojego problemu? Otwórz zgłoszenie mailowe, a odpowiemy na nie tak szybko jak to możliwe.

serwis@bitdefender.pl


Autor


fota

Krzysztof B.

Pochodzę z Gdyni i jestem certyfikowanym inżynierem produktów z rodziny Bitdefender. Na co dzień zajmuję się pomocą techniczną wersji biznesowej GravityZone.

Zobacz posty autora


Artykuły które mogą Ci się spodobać

    Formularz kontaktowy

    Wybierz odpowiednią opcję aby przejść do formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe!

    klient-indywidualnyklient-biznesowyreseller

    Dane kontaktowe




    stalynowy