Ten artykuł opisuje przyczynę braku aktywności po uruchomieniu instalatora Bitdefender oraz jak prawidłowo zainstalować oprogramowanie antywirusowe w takiej sytuacji.
Dlaczego nic się nie wydarzyło po uruchomieniu instalatora Bitdefender
Jeśli pobrałeś instalator oprogramowania Bitdefender ze swojego konta Central lub z naszej strony Internetowej i po uruchomieniu go nic się nie wydarzyło to prawdopodobnie wcześniej miałeś już zainstalowany ten program antywirusowy.
Przyczyną takiej sytuacji może być nieprawidłowo odinstalowany Bitdefender. Poprzednia wersja mogła zostawić w systemie pozostałości, które skutecznie umożliwiają ponowne zainstalowanie. Pamiętaj, że antywirus jest bardzo złożonym oprogramowaniem, który wnika głęboko w system operacyjny i nie można go porównywać z innym rodzajem aplikacji. On dba o Twoje bezpieczeństwo i należy go usunąć w prawidłowy sposób. Po każdym odinstalowaniu tego rodzaju programów wymagane jest ponowne uruchomienie komputera przed każdą kolejną próbą instalacji.
Jak zainstalować Bitdefender gdy nic się nie dzieje po uruchomieniu instalatora
Aby w zaistniałej sytuacji prawidłowo zainstalować Bitdefender na swoim komputerze, wykonaj poniższe kroki.
1. Pobierz i uruchom oficjalne narzędzie do usuwania Bitdefendera ze strony producenta.
2. W pierwszym oknie kliknij niebieski przycisk Uninstall.
3. Zaczekaj aż pasek postępu dobiegnie końca. Narzędzie powinno usunąć pozostałości po poprzedniej instalacji.
4. Na koniec uruchom ponownie komputer klikając Restart.
5. Gdy komputer się włączy spróbuj jeszcze raz zainstalować oprogramowanie antywirusowe Bitdefender.
Pochodzę z Gdyni i jestem certyfikowanym inżynierem produktów z rodziny Bitdefender. Na co dzień zajmuję się pomocą techniczną wersji biznesowej GravityZone.