FAQ – Produkty dla firmy (biznesowe) :
- Telnet – Jak sprawdzić połączenie z serwerem licencyjnym
- Wsparcie Bitdefender dla przestarzałych rozszerzeń jądra w macOS
- Lista zmian dla aktualizacji z Marca 2020 – GravityZone (wersja Cloud)
- Czas wstrzymywania i ponawiania kolejek Email Security
- Jak wygenerować i przesłać BEST Windows Support Tool log
- Domyślne wykluczenia w BEST dla Windows
- Jak wykluczyć SQL w GravityZone
- Jak zainstalować BEST na starszych systemach Windows
- Ogłoszenie o wsparciu dla Windows 7
- Wstępne uwagi do wydania dotyczące integracji z Datto
Data wydania:
– Pierścień Fast: 2018.11.19
– Pierścień Slow: –
Nowe funkcje i ulepszenia
– Dodano obsługę konfiguracji hasła deinstalacji, aby uniemożliwić nieupoważnionym użytkownikom z uprawnieniami administratora odinstalowanie aplikacji.
– Dodano obsługę języka czeskiego w interfejsie użytkownika produktu.
Rozwiązane problemy
– Produkt uruchomił pobieranie plików online OneDrive podczas skanowania.
– W niektórych sytuacjach produkt przestał się aktualizować z upgrade.bitdefender.com mając wiele połączeń w kolejce.
– Katalog / Users można było usunąć podczas instalacji produktu, w bardzo szczególnym scenariuszu dla wielu użytkowników
Znane problemy
– Pliki online OneDrive są pobierane podczas przeglądania folderu OneDrive, w czasie konfigurowania skanowania niestandardowego z interfejsu użytkownika.
Źródło: https://www.bitdefender.com/support/endpoint-security-for-mac-4-5-91-179556-release-notes-2312.html