Jeżeli żadna z trafiających do nas spamowych wiadomości nie jest oznaczona jako [spam], oznacza to, że musiał zaistnieć problem z filtrem Bitdefender Antyspam.
Jeżeli żadna z trafiających do nas spamowych wiadomości nie jest oznaczona jako [spam], oznacza to, że musiał zaistnieć problem z filtrem Bitdefender Antyspam. Przed jakimikolwiek próbami zgłaszania problemu lub rozwiązywania go na własną rękę warto sprawdzić czy przyczyną nie jest któraś z następujących konfiguracji ustawień:
·Ochrona Antyspamowa może być wyłączona. Aby zweryfikować stan ochrony antyspamu, otwieramy okno Bitdefender, przechodzimy do panela Ochronaoraz klikamy moduł Antyspam i sprawdzamy przełącznik w oknie Ustawienia.
Jeżeli Antyspam jest wyłączony tzn., że jest to przyczyna zaistniałego problemu. Kliknij przełącznik, by włączyć ponownie ochronę antyspamową.
·Ochrona Antyspamowana Bitdefender jest dostępna jedynie dla klientów e-mail skonfigurowanych, aby otrzymywać wiadomości za pośrednictwem protokołu POP3. Oznacza to, że wiadomości e-mail otrzymywane za pośrednictwem bazujących na przeglądarce usług e-mail (takich jak Yahoo, Gmail, Hotmail i inne) nie są filtrowane pod kątem spamu przez Bitdefendera.
WAŻNE: Jeżeli klient e-mail jest skonfigurowany by używać innych protokołów niż domyślne POP3/SMTP oraz ich domyślnych portów (25/110), filtr Antyspamowy Bitdefender nie sprawdzi ich pod kątem spamu.
POP3 jest najbardziej rozpowszechnionym protokołem do pobierania poczty e-mail z serwerów poczty. Jeśli nie znasz rodzaju protokołu, który używa twój klient poczty, zapytaj o niego osobę, która konfigurowała klienta poczty e-mail.
NOTATKA: Bitdefender nie skanuje ruchu POP3 dla Lotus Notes