Generowanie dziennika Endpoint Security i Bitdefender Edpoint Security Tools

Generowanie dziennika Endpoint Security i Bitdefender Edpoint Security Tools

Celem tego artykułu jest udzielenie zespołowi pomocy technicznej Bitdefender Enterprise niezbędnych informacji do rozwiązywania problemów w przypadku, gdy Endpoint Security lub BEST nie działają prawidłowo w danym środowisku.

Bitdefender Gravityzone zapewnia pełny wgląd w bezpieczeństwo organizacji pod kątem antywirusowym i kontrolę nad usługami bezpieczeństwa, które chronią maszyny fizyczne i wirtualne, serwery oraz urządzenia mobilne. Wszystkie rozwiązania biznesowe Bitdefender Gravityzone są zarządzane przez pojedynczą konsolę zarządzania, która dostarcza kontrolę, raporty, i system powiadomień dla rożnych ról w organizacji.

 

Opis

Endpoint Security i BEST zarządzają ochroną na lokalnym komputerze. Komunikuje się również z Control Center, aby otrzymywać polecenia administratora i wysyłać wyniki swoich działań.

Jeśli Endpoint Security lub BEST nie działają poprawnie, zespół wsparcia Bitdefender Enterprise będzie wymagał szczegółowych informacji technicznych na temat komputerów, których dotyczy problem.

Aby pomóc ci uzyskać te informacje, Bitdefender GravityZone zawiera dedykowane narzędzie do rozwiązywania problemów, Endpoint Security / BEST Support Tool, dostępne z Control Center.

Instrukcja generowania dziennika Endpoint Security Tool/BEST

 

1. Zaloguj się do konsoli webowej Control Center.

2. Kliknij zakładkę Pomoc&Wsparcie w menu dostępnym w prawym górnym rogu pod nazwą użytkownika.

3. W sekcji Pomoc techniczna kliknij łącze odpowiadające architekturze systemu, którego dotyczy luka. W zależności od ustawień przeglądarki narzędzie wsparcia można pobrać do domyślnej lokalizacji na komputerze.

4. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby uruchomić narzędzie pomocy technicznej.

 Rozpocznie się gromadzenie ustawień systemowych, informacji o programie i dzienników systemu operacyjnego. Plik wyjściowy zostanie wygenerowany na pulpicie jako archiwum o następującej nazwie: BDST_ [nazwa maszyny] _ [aktualna data].

5. Załącz plik wyjściowy do zgłoszenia do pomocy technicznej w celu dalszego rozwiązywania problemów.

Jeśli nie masz dostępu do Control Center, możesz pobrać Endpoint Security / BEST Support Tool z odpowiednich odnośników poniżej:

W przypadku 32-bitowego systemu operacyjnego Windows kliknij tutaj.

W przypadku 64-bitowego systemu operacyjnego Windows kliknij tutaj.

Alternatywnie można zbierać dzienniki Endpoint Security / BEST za pomocą wiersza poleceń narzędzia pomocy technicznej.

Na maszynie roboczej z awarią:

1. Otwórz Wiersz Poleceń jako admistrator:

2. Uruchom z uprawnieniami administratora Product.Support.Tool.exe, a następnie parametr collect. Jest to plik wykonywalny znajdujący się w folderze instalacyjnym produktu. Przykład na poniższym obrazku:

 

 

 

 

 

 

 

Poprzez wiersz poleceń zbierasz te same dane, co w aplikacji Support Tool. Wyniki są wyświetlane w archiwum zip na pulpicie.

3. Wewnątrz archiwum otwórz plik problem.txt i uzupełnij go o niezbędne dane.

4. Załącz plik wyjściowy do zgłoszenia do pomocy technicznej w celu dalszego rozwiązywania problemów.

Źródło: https://www.bitdefender.com/support/generating-endpoint-security-support-tool-log-1133.html#_blank