FAQ – Produkty dla firmy (biznesowe) :
- Jak ręcznie zaktualizować Bitdefender Endpoint Security Tools (BEST)
- Telnet – Jak sprawdzić połączenie z serwerem licencyjnym
- Wsparcie Bitdefender dla przestarzałych rozszerzeń jądra w macOS
- Lista zmian dla aktualizacji z Marca 2020 – GravityZone (wersja Cloud)
- Czas wstrzymywania i ponawiania kolejek Email Security
- Jak wygenerować i przesłać BEST Windows Support Tool log
- Domyślne wykluczenia w BEST dla Windows
- Jak wykluczyć SQL w GravityZone
- Jak zainstalować BEST na starszych systemach Windows
- Ogłoszenie o wsparciu dla Windows 7
Ten artykuł zawiera informacje o zmianach wprowadzonych w wersji 4.0.0.158307 Endpoint Security for Mac, wydanej 15 stycznia 2016 r.
Rozwiązane problemy
– Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Endpoint Security for Mac aktualizowanie przy użyciu zdefiniowanego serwera aktualizacji awaryjnej, gdy pierwotnie określona lokalizacja była niedostępna.
Znane Problemy
– Nie można wdrożyć Endpoint Security for Mac z chmury, tylko z sieci lokalnej.
Ważne:
Możesz pobrać, oraz zainstalować pakiet lokalnie, na kliencie.
– Endpoint Security for Mac posiada jedynie moduł antymalware. Dodatkowo można zainstalować pasek narzędzi do ochrony przeglądarki, filtrujący cały ruch internetowy, oraz blokujący złośliwą zawartość.
– Funkcje polityki komputera, które mają zastosowanie dla komputerów MAC, dotyczą jedynie modułu Antymalware, wyłączając funkcję Active Virus Control, która w tym przypadku jest niedostępna.
– Nie można zaplanować aktualizacji produktu, oraz sygnatur. Endpoint Security for Mac jest aktualizowany co godzinę.
– Ustawienia proxy nie mają zastosowania. Endpoint Security for Mac może być aktualizowany tylko przez serwery proxy, które nie wymagają uwierzytelniania.
– Informacje dotyczące adresu e-mail, witryny, oraz telefonu z zakładki Informacje, nie mogą być konfigurowane poprzez politykę.
Źródło: https://www.bitdefender.com/support/bitdefender-endpoint-security-for-mac-version-4-0-0-158307-release-notes-1554.html