Informacje o wydaniu Bitdefender Endpoint Security Tools wersja 6.2.27.966

Data wydania: Szybki pierścień: 14.12.2017 Wolny pierścień: 19.12.2017 Te informacje dotyczą tylko systemów operacyjnych Windows.

Nowe funkcje i ulepszenia
  • Począwszy od tego wydania, nawet jeśli włączona jest opcja wyświetlania powiadomień pop-ups.  Aplikacja BEST automatycznie stosuje działanie zasad w zainfekowanych aplikacjach wykrytych przez zaawansowaną kontrolę zagrożeń, zamiast polegać na tym, że użytkownik wybierze odpowiednie działanie, narażając system na ryzyko.
Rozwiązane problemy
  • W niektórych przypadkach nie można zastosować reguł przypisania podczas korzystania z uwierzytelniania domeny i wielu reguł (ponad 100). Problem został już rozwiązany.
  • W niektórych przypadkach reguły przypisania nie zostały poprawnie zastosowane, gdy usługi Bitdefender zostały tymczasowo zatrzymane. Problem został już rozwiązany.
  • Naprawiono problem polegający na tym, że folder dziennika kontroli aplikacji zwiększał rozmiar, dopóki nie wypełnił dysku.
  • Naprawiono błąd, przez który Kontrola treści nadal przetwarzała niektóre strony internetowe nawet po wyłączeniu.
  • Naprawiono nieudaną aktualizację z Endpoint Security do Bitdefender Endpoint Security Tools, spowodowaną niekończącą się deinstalacją poprzedniego produktu.
  • Naprawiono problemy z produktem spowodowane przez silniki skanowania, gdy wiele folderów tmp * zostało utworzonych w C:WindowsTemp.
  • Naprawiono błąd powodujący uruchomienie zadania skanowania urządzenia dla każdego użytkownika zalogowanego na punkcie końcowym.
  • W niektórych sytuacjach zaplanowane zadania pełnego skanowania były uruchomione dwukrotnie. Problem został już rozwiązany.
  • Naprawiono błąd, przez który aktywacja skanowania SSL blokowała Google Hangouts.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego maszyny wirtualne w Parallels Desktop zostały zidentyfikowane jako fizyczne punkty końcowe.
  • Dodano obsługę deinstalacji niekompatybilnej rosyjskiej wersji Kaspersky Endpoint Security 10 dla Windows.
  • Wykluczenia kontroli dostępu do sieci Web nie zostały zgłoszone do witryn, które zawierały w swoich adresach URL podobną grupę liter, jak te z nazwy domeny internetowej (np. * Ru). Problem został już rozwiązany.
  • Naprawiono nieudane przekierowywanie folderów Podpisy i ThreatScanner produktu na rozmrożoną partycję na punktach końcowych przy użyciu Faronics Deep Freeze, aby zapewnić kompatybilność zgodnie z tym artykułem KB.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Użytkownik zaawansowany nie mógł wyłączyć lokalnie kontroli dostępu do sieci po włączeniu jej w Centrum sterowania.
W przypadku kiedy problemy dalej występują lub masz pytania, zgłoś się do pomocy technicznej na adres: serwis@bitdefender.pl