FAQ – Produkty dla firmy (biznesowe) :
- Telnet – Jak sprawdzić połączenie z serwerem licencyjnym
- Wsparcie Bitdefender dla przestarzałych rozszerzeń jądra w macOS
- Lista zmian dla aktualizacji z Marca 2020 – GravityZone (wersja Cloud)
- Czas wstrzymywania i ponawiania kolejek Email Security
- Jak wygenerować i przesłać BEST Windows Support Tool log
- Domyślne wykluczenia w BEST dla Windows
- Jak wykluczyć SQL w GravityZone
- Jak zainstalować BEST na starszych systemach Windows
- Ogłoszenie o wsparciu dla Windows 7
- Wstępne uwagi do wydania dotyczące integracji z Datto
Data wydania: Szybki pierścień: 14.12.2017 Wolny pierścień: 19.12.2017 Te informacje dotyczą tylko systemów operacyjnych Windows.
Nowe funkcje i ulepszenia
- Począwszy od tego wydania, nawet jeśli włączona jest opcja wyświetlania powiadomień pop-ups. Aplikacja BEST automatycznie stosuje działanie zasad w zainfekowanych aplikacjach wykrytych przez zaawansowaną kontrolę zagrożeń, zamiast polegać na tym, że użytkownik wybierze odpowiednie działanie, narażając system na ryzyko.
Rozwiązane problemy
- W niektórych przypadkach nie można zastosować reguł przypisania podczas korzystania z uwierzytelniania domeny i wielu reguł (ponad 100). Problem został już rozwiązany.
- W niektórych przypadkach reguły przypisania nie zostały poprawnie zastosowane, gdy usługi Bitdefender zostały tymczasowo zatrzymane. Problem został już rozwiązany.
- Naprawiono problem polegający na tym, że folder dziennika kontroli aplikacji zwiększał rozmiar, dopóki nie wypełnił dysku.
- Naprawiono błąd, przez który Kontrola treści nadal przetwarzała niektóre strony internetowe nawet po wyłączeniu.
- Naprawiono nieudaną aktualizację z Endpoint Security do Bitdefender Endpoint Security Tools, spowodowaną niekończącą się deinstalacją poprzedniego produktu.
- Naprawiono problemy z produktem spowodowane przez silniki skanowania, gdy wiele folderów tmp * zostało utworzonych w C:WindowsTemp.
- Naprawiono błąd powodujący uruchomienie zadania skanowania urządzenia dla każdego użytkownika zalogowanego na punkcie końcowym.
- W niektórych sytuacjach zaplanowane zadania pełnego skanowania były uruchomione dwukrotnie. Problem został już rozwiązany.
- Naprawiono błąd, przez który aktywacja skanowania SSL blokowała Google Hangouts.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego maszyny wirtualne w Parallels Desktop zostały zidentyfikowane jako fizyczne punkty końcowe.
- Dodano obsługę deinstalacji niekompatybilnej rosyjskiej wersji Kaspersky Endpoint Security 10 dla Windows.
- Wykluczenia kontroli dostępu do sieci Web nie zostały zgłoszone do witryn, które zawierały w swoich adresach URL podobną grupę liter, jak te z nazwy domeny internetowej (np. * Ru). Problem został już rozwiązany.
- Naprawiono nieudane przekierowywanie folderów Podpisy i ThreatScanner produktu na rozmrożoną partycję na punktach końcowych przy użyciu Faronics Deep Freeze, aby zapewnić kompatybilność zgodnie z tym artykułem KB.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Użytkownik zaawansowany nie mógł wyłączyć lokalnie kontroli dostępu do sieci po włączeniu jej w Centrum sterowania.
W przypadku kiedy problemy dalej występują lub masz pytania, zgłoś się do pomocy technicznej na adres: serwis@bitdefender.pl