Data wydania: Szybki pierścień: 14.12.2017 Wolny pierścień: 19.12.2017 Te informacje dotyczą tylko systemów operacyjnych Windows.
Nowe funkcje i ulepszenia
Począwszy od tego wydania, nawet jeśli włączona jest opcja wyświetlania powiadomień pop-ups. Aplikacja BEST automatycznie stosuje działanie zasad w zainfekowanych aplikacjach wykrytych przez zaawansowaną kontrolę zagrożeń, zamiast polegać na tym, że użytkownik wybierze odpowiednie działanie, narażając system na ryzyko.
Rozwiązane problemy
W niektórych przypadkach nie można zastosować reguł przypisania podczas korzystania z uwierzytelniania domeny i wielu reguł (ponad 100). Problem został już rozwiązany.
W niektórych przypadkach reguły przypisania nie zostały poprawnie zastosowane, gdy usługi Bitdefender zostały tymczasowo zatrzymane. Problem został już rozwiązany.
Naprawiono problem polegający na tym, że folder dziennika kontroli aplikacji zwiększał rozmiar, dopóki nie wypełnił dysku.
Naprawiono błąd, przez który Kontrola treści nadal przetwarzała niektóre strony internetowe nawet po wyłączeniu.
Naprawiono nieudaną aktualizację z Endpoint Security do Bitdefender Endpoint Security Tools, spowodowaną niekończącą się deinstalacją poprzedniego produktu.
Naprawiono problemy z produktem spowodowane przez silniki skanowania, gdy wiele folderów tmp * zostało utworzonych w C:WindowsTemp.
Naprawiono błąd powodujący uruchomienie zadania skanowania urządzenia dla każdego użytkownika zalogowanego na punkcie końcowym.
W niektórych sytuacjach zaplanowane zadania pełnego skanowania były uruchomione dwukrotnie. Problem został już rozwiązany.
Naprawiono błąd, przez który aktywacja skanowania SSL blokowała Google Hangouts.
Naprawiono błąd, w wyniku którego maszyny wirtualne w Parallels Desktop zostały zidentyfikowane jako fizyczne punkty końcowe.
Dodano obsługę deinstalacji niekompatybilnej rosyjskiej wersji Kaspersky Endpoint Security 10 dla Windows.
Wykluczenia kontroli dostępu do sieci Web nie zostały zgłoszone do witryn, które zawierały w swoich adresach URL podobną grupę liter, jak te z nazwy domeny internetowej (np. * Ru). Problem został już rozwiązany.
Naprawiono nieudane przekierowywanie folderów Podpisy i ThreatScanner produktu na rozmrożoną partycję na punktach końcowych przy użyciu Faronics Deep Freeze, aby zapewnić kompatybilność zgodnie z tym artykułem KB.
Naprawiono błąd, w wyniku którego Użytkownik zaawansowany nie mógł wyłączyć lokalnie kontroli dostępu do sieci po włączeniu jej w Centrum sterowania.
W przypadku kiedy problemy dalej występują lub masz pytania, zgłoś się do pomocy technicznej na adres: serwis@bitdefender.pl
Pochodzę z Gdyni i jestem certyfikowanym inżynierem produktów z rodziny Bitdefender. Na co dzień zajmuję się pomocą techniczną wersji biznesowej GravityZone.