Spróbuj ponownie zainstalować program z konta Central.
Jeżeli błąd nadal się pojawia, zalecamy wykonanie opisanych poniżej czynności.
1. Skorzystaj z Kontrolera Plików Systemowych (sfc) w celu naprawy brakujących lub uszkodzonych plików, tak jak to opisano w artykule.
2. Wykorzystaj narzędzie CHKDSK w celu sprawdzenia integralności dysków i naprawy części popularnych błędów. Aby uruchomić narzędzie z podwyższonymi uprawnieniami:
Kliknij w ikonę Windows w lewym dolnym rogu.
Wpisz Wiersz Polecenia lub CMD.
Kliknij prawym przyciskiem myszy na Wiersz polecenia i wybierz Uruchom jako administrator.
Kliknij Tak w okienku Kontroli Konta Użytkownika.
Aby naprawić błędy na dysku wpisz poniższą komendę: chkdsk /r C:
Jeżeli chcesz przeskanować inny dysk podmień literę C na inną.
3. W pełni zaktualizuj system Windows.
Uwaga: Jeżeli korzystasz z Windows 8, Windows 8.1 lub Windows 10, wykonaj też komendę DISM wykonując poniższe instrukcje:
Kliknij w ikonę Windows w lewym dolnym rogu.
Wpisz Wiersz Polecenia lub CMD.
Kliknij prawym przyciskiem myszy na Wiersz polecenia i wybierz Uruchom jako administrator.
Starszy serwisant, zajmuję się obsługą zgłoszeń serwisowych klientów indywidualnych i biznesowych. Zajmuję się również tłumaczeniami związanymi z interfejsem programu Bitdefender. Po godzinach pasjonat sprzętu komputerowego i nowinek ze świata technologii.