Dom i mała firma:
– Family Pack
– Total Security
– Internet Security
pomoc@bitdefender.pl

Instalator Bitdefender napotkał błąd

Co zrobić gdy instalator Bitdefender napotka błąd?

Z poniższego poradnika dowiesz się co zrobić gdy podczas instalacji Bitdefendera wystąpi błąd.

Jeżeli błąd nadal się pojawia, zalecamy wykonanie opisanych poniżej czynności. 

1. Skorzystaj z Kontrolera Plików Systemowych (sfc) w celu naprawy brakujących lub uszkodzonych plików, tak jak to opisano w artykule

2. Wykorzystaj narzędzie CHKDSK w celu sprawdzenia integralności dysków i naprawy części popularnych błędów. Aby uruchomić narzędzie z podwyższonymi uprawnieniami:

  • Kliknij w ikonę Windows w lewym dolnym rogu.
  • Wpisz Wiersz Polecenia lub CMD.
  • Kliknij prawym przyciskiem myszy na Wiersz polecenia i wybierz Uruchom jako administrator.
  • Kliknij Tak w okienku Kontroli Konta Użytkownika.
  • Aby naprawić błędy na dysku wpisz poniższą komendę:
    chkdsk /r C:
  • Jeżeli chcesz przeskanować inny dysk podmień literę C na inną.

3. W pełni zaktualizuj system Windows. 

Uwaga: Jeżeli korzystasz z Windows 8, Windows 8.1 lub Windows 10, wykonaj też komendę DISM wykonując poniższe instrukcje:

  • Kliknij w ikonę Windows w lewym dolnym rogu.
  • Wpisz Wiersz Polecenia lub CMD.
  • Kliknij prawym przyciskiem myszy na Wiersz polecenia i wybierz Uruchom jako administrator.
  • Kliknij Tak w okienku Kontroli Konta Użytkownika.
  • Wykonaj poniższą komendę: 
    DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth

4. Ręcznie dodaj uprawnienia dla folderów instalacyjnych Bitdefendera.

  • Ręcznie utwórz następującą ścieżkę:
    C:\Program Files\Common Files\Bitdefender\SetupInformation\
  • Kliknij prawym przyciskiem myszy w SetupInformation i wybierz Właściwości.

  • Przejdź do Zabezpieczenia i kliknij Edytuj.
  • Odnajdź grupę Użytkownicy.

  • Przyznaj grupie Użytkownicy pełną kontrolę i kliknij zastosuj.

  • Będziesz musiał przyznać uprawnienia pełnej kontroli również dla poniższych folderów.

    C:\Program Files\Bitdefender (utwórz folder ręcznie jeśli trzeba)

    C:\Program Files\Common Files\Bitdefender

Po przyznaniu pełnych uprawnień folderów spróbuj ponownie zainstalować program z konta Central. 

Źródło: https://www.bitdefender.com/consumer/support/answer/9354/

guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments