Najbardziej zaawansowana aplikacja do ochrony cybernetycznej dla Androida - Bitdefender Mobile Security & Antivirus

Pobierz

FAQ - Produkty dla domu

Jak generować pełne zrzuty pamięci

Arkadiusz K

20 sierpnia 2021

Jak włączyć generowanie pełnych zrzutów pamięci w przypadku awarii systemu Windows z niebieskim ekranem (BSOD)

Aby włączyć generowanie pełnych zrzutów pamięci:

1. Kliknij w ikonę Start i przejdź do Panelu Sterowania.

2. Kliknij System, następnie kliknij Zaawansowane Ustawienia Systemu.

3. Przejdź do zakładki Zaawansowane i kliknij Ustawienia w Uruchamianie i odzyskiwanie.

4. Zaznacz Pełny zrzut pamięci z rozwijanej listy „Zapisywanie informacji o debugowaniu”.

5. Upewnij się, że zaznaczona jest opcja Automatycznie uruchom ponownie.

6. Upewnij się, że zaznaczona jest opcja Zastąp wszystkie istniejące pliki.

7. Dwukrotnie kliknij OK w celu zapisania zmian. 

8. W przypadku awarii systemu pliki .dmp zostaną wygenerowane w katalogu C:\Windows

Wykonaj następujące kroki, aby wyświetlić ukryte obiekty i mieć możliwość zobaczenia utworzonych zrzutów:

1. Otwórz Panel Sterowania i przejdź do Opcje Eksploratora plików.

2. Przejdź do zakładki Widok i skonfiguruj ustawienia w następujący sposób: 

  • Zaznacz Pokaż ukryte pliki i foldery
  • Odznacz Ukryj rozszerzenia znanych typów plików.
  • Odznacz Ukryj chronione pliki systemu operacyjnego.

3. Kliknij Zastosuj i OK.

Jeżeli spotka Cię sytuacja w której Pełny zrzut pamięci nie będzie dostępny na liście Zapisywanie informacji o debugowaniu, pobierz ten klucz rejestru, wypakuj go i uruchom.

Jeżeli z jakiegoś powodu nie możesz uruchomić pobranego pliku .reg wykonaj operacje ręcznie:

1. Naciśnij kombinację klawiszy Windows + R, wpisz regedit i naciśnij Enter lub wyszukaj Edytor Rejestru w Menu Start i uruchom jako administrator.

2. Przejdź do następującego klucza:
 HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\CrashControl

3. Po prawej stronie dwukrotnie kliknij w CrashDumpEnabled.

4. Zmień wartość na 1.

5. Naciśnij OK. 

6. Uruchom ponownie komputer. 

Pełny zrzut pamięci jest już aktywny i może być wybrany z listy rozwijanej, tak jak opisano powyżej. 

Źródło: https://www.bitdefender.com/consumer/support/answer/10126/


Autor


Arkadiusz K

Starszy serwisant, zajmuję się obsługą zgłoszeń serwisowych klientów indywidualnych i biznesowych. Zajmuję się również tłumaczeniami związanymi z interfejsem programu Bitdefender. Po godzinach pasjonat sprzętu komputerowego i nowinek ze świata technologii.

Zobacz posty autora


Artykuły które mogą Ci się spodobać

    Formularz kontaktowy

    Wybierz odpowiednią opcję aby przejść do formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe!

    klient-indywidualnyklient-biznesowyreseller

    Dane kontaktowe




    stalynowy