Jak naprawić problem z regionalizacją klucza

Jak naprawić problem z regionalizacją klucza

“Kod ten jest ograniczony w Twoim regionie i nie może być używany do aktywacji subskrypcji na Twoim koncie. Proszę skontaktować się z dostawcą, aby uzyskać więcej informacji.”

Podczas wpisywania klucza licencyjnego w zakładce Moje Subskrypcje na koncie Central może pojawić się komunikat z błędem informujący ograniczeniu spowodowanym regionem.

Powodem tego jest to, że klucze zakupione od polskiego dystrybutora, oraz jego partnerów mają przypisany region dla Polski, co uniemożliwia aktywację subskrypcji poza jej granicami.

Aby rozwiązać problem związany z regionalizacją należy napisać do nas wiadomość e-mail na adres pomoc@bitdefender.pl.

Takie zgłoszenie koniecznie musi zawierać:

1. Adres e-mail, na który zostało założone konto Central, na którym chcemy aktywować klucz.
2. Zrzut ekranu z komunikatem o błędzie, który pojawia się w momencie, kiedy użytkownik próbuje aktywować kod na swoim koncie. Na zrzucie ekranu musi być dokładnie widoczny zarówno klucz, jak i sam komunikat o błędzie.
3. Zrzut ekranu informujący o aktualnym położeniu geograficznym adresu IP urządzenia użytkownika, ze strony https://www.iplocation.net/
4. Zgodę na przetwarzanie danych osobowych w stopniu niezbędnym do sfinalizowania regionalizacji.
 
Zrzuty ekranu nie powinny być przycinane żadnymi narzędziami, oraz powinny być wyraźne.
 
Po dostarczeniu nam odpowiednich materiałów, producent będzie mógł zmienić region klucza na odpowiedni dla kraju, w którym przebywa użytkownik.