Aby rozwiązać problem związany z regionalizacją należy napisać do nas wiadomość e-mail na adres pomoc@bitdefender.pl.
Takie zgłoszenie koniecznie musi zawierać:
1. Adres e-mail, na który zostało założone konto Central, na którym chcemy aktywować klucz.
2. Zrzut ekranu z komunikatem o błędzie, który pojawia się w momencie, kiedy użytkownik próbuje aktywować kod na swoim koncie. Na zrzucie ekranu musi być dokładnie widoczny zarówno klucz, jak i sam komunikat o błędzie.
3. Zrzut ekranu informujący o aktualnym położeniu geograficznym adresu IP urządzenia użytkownika, ze strony
https://www.iplocation.net/4. Zgodę na przetwarzanie danych osobowych w stopniu niezbędnym do sfinalizowania regionalizacji.
Zrzuty ekranu nie powinny być przycinane żadnymi narzędziami, oraz powinny być wyraźne.
Po dostarczeniu nam odpowiednich materiałów, producent będzie mógł zmienić region klucza na odpowiedni dla kraju, w którym przebywa użytkownik.