FAQ – Produkty dla firmy (biznesowe) :
- Jak zaktualizować TLS do wersji 1.2 oraz dlaczego jest to istotne dla funkcjonalności Bitdefender Endpoint Security Tools?
- Jak ręcznie zaktualizować Bitdefender Endpoint Security Tools (BEST)
- Telnet – Jak sprawdzić połączenie z serwerem licencyjnym
- Wsparcie Bitdefender dla przestarzałych rozszerzeń jądra w macOS
- Lista zmian dla aktualizacji z Marca 2020 – GravityZone (wersja Cloud)
- Czas wstrzymywania i ponawiania kolejek Email Security
- Jak wygenerować i przesłać BEST Windows Support Tool log
- Domyślne wykluczenia w BEST dla Windows
- Jak wykluczyć SQL w GravityZone
- Jak zainstalować BEST na starszych systemach Windows
W tym artykule dowiesz się, jak przesyłać przykładowe pliki i strony internetowe do analizy, korzystając z formularza składania online.
Problem
Podczas korzystania z Bitdefender Endpoint Security Tools możesz zauważyć fałszywe pozytywy lub fałszywe negatywy. Fałszywy pozytyw pojawia się, gdy moduł Bitdefender wykryje prawidłowy plik lub witrynę jako zainfekowaną. Podczas gdy fałszywy negatyw występuje, gdy moduł Bitdefender nie wykryje infekcji.
Rozwiązanie
Aby wykluczyć potencjalnie fałszywy pozytyw lub fałszywy negatyw, użyj formularza składania online, aby wysłać przykładowy plik lub stronę internetową do analizy. Aby przesłać przykładowy plik lub stronę internetową do analizy, korzystając z formularza zgłoszenia online:
1. Przejdź do Automatycznego programu przesyłającego próbki.
2. Wypełnij formularz zgłoszeniowy swoimi danymi kontaktowymi, oraz przykładowymi informacjami.
3. Wybierz Submit.
Ważne:
Próbki udostępnione w formularzu zgłoszeniowym online są automatycznie archiwizowane, oraz chronione następującym hasłem: infected.
Spowoduje to otwarcie zgłoszenia e-mail, które zostanie przekazane do laboratorium Antymalware. Laboratorium Antymalware dostarczy odpowiedź po analizie.
Źródło: https://www.bitdefender.com/support/how-to-submit-sample-files-and-websites-for-analysis-2292.html