Najbardziej zaawansowana aplikacja do ochrony cybernetycznej dla Androida - Bitdefender Mobile Security & Antivirus

Pobierz

FAQ – Produkty dla firmy

Jak rozwiązać problem z komunikatem błędu -1001 podczas przywracania wiadomości e-mail z kwarantanny Exchange

Awatar

Krzysztof B.

28 maja 2019

Wiadomości e-mail, oraz pliki wysłane do kwarantanny przez moduł Exchange Protection w GravityZone są przechowywane lokalnie na serwerze jako pliki zaszyfrowane. Używając Control Center posiadasz opcję przywracania wiadomości e-mail znajdujących się w kwarantannie, jak również usuwanie lub zapisywanie każdych plików, oraz wiadomości się tam znajdujących.

Problem

W kilku przypadkach, podczas próby przywracania wiadomości e-mail z kwarantanny Exchange, możesz otrzymać błąd -1001.

Rozwiązanie

Aby rozwiązać ten problem, wykonaj następujące kroki:

1. Otwórz Exchange Management Shell na Microsoft Exchange Server.

Get-WebServicesVirtualDirectory | fl identity,internalurl,externalurl

2. Odszukaj EWS URL poprzez uruchomienie następującej komendy:

3. W GravityZone Control Center, edytuj politykę przypisaną do Serwera Exchange następująco:

a) Wejdź do Ochrona Exchange -> Antymalware.

b) Potem w Zadaniach Skanowania kliknij Edytuj poświadczenia.

c) Wypełnij Nazwę użytkownika, hasło, E-mail, oraz EWS Url.

d) Zapisz ustawienia, oraz politykę.

Źródło: https://www.bitdefender.com/support/troubleshooting-error-1001-when-restoring-emails-from-the-exchange-quarantine-2286.html


Autor


Awatar

Krzysztof B.

Pochodzę z Gdyni i jestem certyfikowanym inżynierem produktów z rodziny Bitdefender. Na co dzień zajmuję się pomocą techniczną wersji biznesowej GravityZone.

Zobacz posty autora


Artykuły które mogą Ci się spodobać

    Formularz kontaktowy

    Wybierz odpowiednią opcję aby przejść do formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe!

    klient-indywidualnyklient-biznesowyreseller

    Dane kontaktowe




    stalynowy