Jak rozwiązać problem z komunikatem błędu -1001 podczas przywracania wiadomości e-mail z kwarantanny Exchange

Jak rozwiązać problem z komunikatem błędu -1001 podczas przywracania wiadomości e-mail z kwarantanny Exchange

Wiadomości e-mail, oraz pliki wysłane do kwarantanny przez moduł Exchange Protection w GravityZone są przechowywane lokalnie na serwerze jako pliki zaszyfrowane. Używając Control Center posiadasz opcję przywracania wiadomości e-mail znajdujących się w kwarantannie, jak również usuwanie lub zapisywanie każdych plików, oraz wiadomości się tam znajdujących.

Problem

W kilku przypadkach, podczas próby przywracania wiadomości e-mail z kwarantanny Exchange, możesz otrzymać błąd -1001.

Rozwiązanie

Aby rozwiązać ten problem, wykonaj następujące kroki:

1. Otwórz Exchange Management Shell na Microsoft Exchange Server.

Get-WebServicesVirtualDirectory | fl identity,internalurl,externalurl

2. Odszukaj EWS URL poprzez uruchomienie następującej komendy:

3. W GravityZone Control Center, edytuj politykę przypisaną do Serwera Exchange następująco:

a) Wejdź do Ochrona Exchange -> Antymalware.

b) Potem w Zadaniach Skanowania kliknij Edytuj poświadczenia.

c) Wypełnij Nazwę użytkownika, hasło, E-mail, oraz EWS Url.

d) Zapisz ustawienia, oraz politykę.

Źródło: https://www.bitdefender.com/support/troubleshooting-error-1001-when-restoring-emails-from-the-exchange-quarantine-2286.html