Najbardziej zaawansowana aplikacja do ochrony cybernetycznej dla Androida - Bitdefender Mobile Security & Antivirus

Pobierz

FAQ – Produkty dla firmy

Jak rozwiązać problem z komunikatem błędu -3 w czasie aktualizacji Bitdefender Endpoint Security

Awatar

Krzysztof B.

28 maja 2019

Ważne:

Ten artykuł stosuje się do Endpoint Security, Bitdefender Endpoint Security Tools (dla Windows i Linux), oraz Endpoint Sedurity dla MAC.

Błąd -3 występuje, gdy Bitdefender Endpoint Security nie może pobrać aktualizacji przez internet.

Możliwe przyczyny

Błąd występuje zazwyczaj, gdy punkt końcowy nie może pobrać aktualizacji z upgrade.bitdefender.com z powodu ograniczeń internetowych w sieci tj. Firewall, filtrowanie treści, serwery proxy itp.

Rozwiązanie

Sprawdź dzienniki rozwiązań zabezpieczeń bramy w celu znalezienia zablokowanego ruchu na stronie upgrade.bitdefender.com lub update.cloud.2d585.cdn.bitdefender.net

Ważne:

Aby przyspieszyć rozwiązywanie problemów, podaj również logi narzędzi pomocy technicznej (link do Wygeneruj, oraz prześlij dziennik narzędzi obsługi systemu Windows BEST) ze stacji roboczej, której to dotyczy, oraz skojarzony z nimi relay / urządzenie. Przeczytaj także ten KB (link do Rozwiązywanie problemów z GravityZone LogCollector), aby dowiedzieć się, jak korzystać z GravityZone LogCollector do rozwiązywania problemów.

Źródło: https://www.bitdefender.com/support/troubleshooting-bitdefender-endpoint-security-error-message-3-during-an-update-2008.html


Autor


Awatar

Krzysztof B.

Pochodzę z Gdyni i jestem certyfikowanym inżynierem produktów z rodziny Bitdefender. Na co dzień zajmuję się pomocą techniczną wersji biznesowej GravityZone.

Zobacz posty autora


Artykuły które mogą Ci się spodobać

    Formularz kontaktowy

    Wybierz odpowiednią opcję aby przejść do formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe!

    klient-indywidualnyklient-biznesowyreseller

    Dane kontaktowe




    stalynowy