Jak rozwiązać problem z komunikatem błędu -3 w czasie aktualizacji Bitdefender Endpoint Security

Jak rozwiązać problem z komunikatem błędu -3 w czasie aktualizacji Bitdefender Endpoint Security

Ważne:

Ten artykuł stosuje się do Endpoint Security, Bitdefender Endpoint Security Tools (dla Windows i Linux), oraz Endpoint Sedurity dla MAC.

Błąd -3 występuje, gdy Bitdefender Endpoint Security nie może pobrać aktualizacji przez internet.

Możliwe przyczyny

Błąd występuje zazwyczaj, gdy punkt końcowy nie może pobrać aktualizacji z upgrade.bitdefender.com z powodu ograniczeń internetowych w sieci tj. Firewall, filtrowanie treści, serwery proxy itp.

Rozwiązanie

Sprawdź dzienniki rozwiązań zabezpieczeń bramy w celu znalezienia zablokowanego ruchu na stronie upgrade.bitdefender.com lub update.cloud.2d585.cdn.bitdefender.net

Ważne:

Aby przyspieszyć rozwiązywanie problemów, podaj również logi narzędzi pomocy technicznej (link do Wygeneruj, oraz prześlij dziennik narzędzi obsługi systemu Windows BEST) ze stacji roboczej, której to dotyczy, oraz skojarzony z nimi relay / urządzenie. Przeczytaj także ten KB (link do Rozwiązywanie problemów z GravityZone LogCollector), aby dowiedzieć się, jak korzystać z GravityZone LogCollector do rozwiązywania problemów.

Źródło: https://www.bitdefender.com/support/troubleshooting-bitdefender-endpoint-security-error-message-3-during-an-update-2008.html