Jak rozwiązać problem z komunikatem o błędzie 2002 podczas aktualizacji Bitdefender Endpoint Security

Jak rozwiązać problem z komunikatem o błędzie 2002 podczas aktualizacji Bitdefender Endpoint Security

Ważne:

Ten artykuł dotyczy Endpoint Security, Bitdefender Endpoint Security Tools (dla Windows, oraz Linux), a także Endpoint Security Tools for Mac.

Error 2002 oznacza, że „sprawdzanie MD5 się nie powiodło” pojawia się, gdy pliki aktualizacji nie przejdą sprawdzania integralności sumy kontrolnej MD5.

Pobrane pliki na punkcie końcowym nie pasują do plików obecnych na serwerze aktualizacji.

Kroki rozwiązywania problemów

Najczęstszą przyczyną tego błędu jest to, że pliki są zmieniane / uszkodzone podczas procesu pobierania przez zaporę sieciową innej firmy obecną w sieci lub przez aplikację do filtrowania treści działającą jako proxy.

Rozwiązanie

W tym wypadku musisz dodać do białej listy adresy, z którymi punkt końcowy próbuje się połączyć w swojej zaporze sieciowej / aplikacji filtrującej treści. W szczególności dodaj do białej listy adres serwera aktualizacji:

Upgrade.bitdefender.com:80

update.cloud.2d585.cdn.bitdefender.net:80

Ważne:

Aby przyspieszyć rozwiązywanie problemów, podaj również logi narzędzi pomocy technicznej (link do Wygeneruj i prześlij dziennik BEST Windows Support Tool) ze stacji roboczej, której to dotyczy, oraz skojarzony z nimi przekaźnik / urządzenie. Przeczytaj także ten KB (link do Rozwiązywania problemów z GravityZone LogCollector), aby dowiedzieć się, jak korzystać z GravityZone LogCollector do rozwiązywania problemów.

Źródło: https://www.bitdefender.com/support/troubleshooting-bitdefender-endpoint-security-error-message-2002-during-an-update-2009.html