Najbardziej zaawansowana aplikacja do ochrony cybernetycznej dla Androida - Bitdefender Mobile Security & Antivirus

Pobierz

FAQ – Produkty dla firmy

Jak rozwiązać problemy z błędem “Połączenie z usługami chmurowymi nie może zostać nawiązane”

Awatar

Krzysztof B.

24 lipca 2019

Przegląd

Usługi chmurowe Bitdefender nieustannie analizują zagrożenia w środowisku naturalnym, oraz informacje o zagrożeniach z globalnej sieci chronionych punktów końcowych Bitdefender, aby natychmiast reagować na pojawiające się zagrożenia. Moduły Antymalware, Antyphishing, oraz Content Control sprawdzają z usługami chmury Bitdefender, aby chronić się przed najnowszymi zagrożeniami, atakami typu phishing lub kategoryzować strony internetowe, a także szybko eliminować fałszywe alarmy.

W niektórych sytuacjach, agent Bitdefender zainstalowany na punkcie końcowym może wskazać następujący problem bezpieczeństwa: “Połączenie z usługami chmurowymi nie może zostać nawiązane. Nie jesteś w pełni chroniony. Proszę skontaktować się z administratorem systemu.

Możliwe przyczyny:

– Porty 443 i 80, wymagane do komunikacji z Usługami Chmurowymi Bitdefender, są zamknięte.
– Zapora sieciowa blokuje połączenie z Usługami Chmurowymi Bitdefender, z adresem:
nimbus.bitdefender.net.
– Używane proxy jest błędnie skonfigurowane w polityce lub ma inne problemy.
– Na punkcie końcowym brakuje certyfikatu thawte_Primary_Root_CA
– Relay nie jest skonfigurowany w polityce jako proxy, do komunikacji z Usługami Chmurowymi Bitdefendera (dla środowisk offline).
– Punkt końcowy nie ma dostępu do internetu.

Rozwiązanie

Sprawdź czy porty 443, oraz 80 są otwarte:

1. Upewnij się, że telnet jest zainstalowany na komputerze.
2. Otwórz wiersz polecenia.
3. Uruchom komendy:
telnet nimbus.bitdefender.net 443
telnet nimbus.bitdefender.net 80

Jeśli połączenie się powiedzie, okno polecenia zostanie puste.

W przeciwnym razie, upewnij się, że zapora sieciowa lub rozwiązanie filtrowania treści nie blokuje dostępu, punkt końcowy ma aktywne połączenie internetowe, komunikacja proxy jest funkcjonalna i skonfigurowana w stosowanej polityce.

Sprawdź czy certyfikat thawte_Primary_Root_CA jest obecny na punkcie końcowym:

  1. Wciśnij klawisz z logo Windows.
    2. Wpisz
    certmgr.msc i wciśnij Enter.
    3. Pod
    Certyfikaty – Bieżący Użytkownik kliknij Zaufane główne urzędy certyfikacji.
    4. Kliknij
    Certyfikaty i wyszukaj thawte_Primary_Root_CA.

Jeśli brakuje certyfikatu, zajrzyj do tego artykułu Microsoft.
Po więcej informacji na temat portów Bitdefender GravityZone zajrzyj do tego artykułu.

Źródło: https://www.bitdefender.com/support/troubleshoot-the-the-connection-to-the-cloud-services-could-not-be-established-error-message-2403.html


Autor


Awatar

Krzysztof B.

Pochodzę z Gdyni i jestem certyfikowanym inżynierem produktów z rodziny Bitdefender. Na co dzień zajmuję się pomocą techniczną wersji biznesowej GravityZone.

Zobacz posty autora


Artykuły które mogą Ci się spodobać

    Formularz kontaktowy

    Wybierz odpowiednią opcję aby przejść do formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe!

    klient-indywidualnyklient-biznesowyreseller

    Dane kontaktowe




    stalynowy