Najbardziej zaawansowana aplikacja do ochrony cybernetycznej dla Androida - Bitdefender Mobile Security & Antivirus

Pobierz

FAQ – Produkty dla firmy

Jak rozwiązać problemy z Sandbox Analyzer za pomocą Logcollector

Awatar

Krzysztof B.

29 lipca 2019

Ten artykuł opisuje jak zebrać informacje na temat statusu Urządzenia Wirtualnego Sandbox Analyze (VA), oraz o wydarzeniach na nim. Te informacje pomogą zespołowi wsparcia wykryć, oraz rozwiązać problemy napotkane w analizatorze Sandbox Analyzer VA.

Aby zebrać potrzebne informacje:

1. Podłącz się do Analizatora Sandbox przez SSH. Możesz użyć PuTTy.
2. Zaloguj się z root, oraz dostarcz hasło dla tego użytkownika (domyślnie sve).
3. Uruchom tą komendę:

# /opt/bitdefender/bin/bdsysinfo-sve

Plik archiwum tar.gz zawierający logi zostanie zapisany do /root.
Nazwa pliku ma format: bdsysinfo-xxxxx.tar.gz, gdzie xxxxx jest losowym łańcuchem znaków.

Dzienniki dostarczają:

5. Gdy pojawi się małe okno z wiadomością Log saved, raport będzie ukończony, a nowy plik o nazwie bdsyslog.zip pojawi się na Pulpicie.
6. Załącz plik bdsyslog.zip do zgłoszenia wystawionego na pomoc@bitdefender.pl.

Źródło: https://www.bitdefender.com/support/the-system-appears-infected-(how-to-generate-a-bdsys-log)-490.html


Autor


Awatar

Krzysztof B.

Pochodzę z Gdyni i jestem certyfikowanym inżynierem produktów z rodziny Bitdefender. Na co dzień zajmuję się pomocą techniczną wersji biznesowej GravityZone.

Zobacz posty autora


Artykuły które mogą Ci się spodobać

    Formularz kontaktowy

    Wybierz odpowiednią opcję aby przejść do formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe!

    klient-indywidualnyklient-biznesowyreseller

    Dane kontaktowe




    stalynowy