Jak rozwiązać problemy z Sandbox Analyzer za pomocą Logcollector

Ten artykuł opisuje jak zebrać informacje na temat statusu Urządzenia Wirtualnego Sandbox Analyze (VA), oraz o wydarzeniach na nim. Te informacje pomogą zespołowi wsparcia wykryć, oraz rozwiązać problemy napotkane w analizatorze Sandbox Analyzer VA.

Aby zebrać potrzebne informacje:

1. Podłącz się do Analizatora Sandbox przez SSH. Możesz użyć PuTTy.
2. Zaloguj się z root, oraz dostarcz hasło dla tego użytkownika (domyślnie sve).
3. Uruchom tą komendę:

# /opt/bitdefender/bin/bdsysinfo-sve

Plik archiwum tar.gz zawierający logi zostanie zapisany do /root.
Nazwa pliku ma format: bdsysinfo-xxxxx.tar.gz, gdzie xxxxx jest losowym łańcuchem znaków.

Dzienniki dostarczają:

5. Gdy pojawi się małe okno z wiadomością Log saved, raport będzie ukończony, a nowy plik o nazwie bdsyslog.zip pojawi się na Pulpicie.
6. Załącz plik bdsyslog.zip do zgłoszenia wystawionego na pomoc@bitdefender.pl.

Źródło: https://www.bitdefender.com/support/the-system-appears-infected-(how-to-generate-a-bdsys-log)-490.html