FAQ – Produkty dla firmy (biznesowe) :
- Telnet – Jak sprawdzić połączenie z serwerem licencyjnym
- Wsparcie Bitdefender dla przestarzałych rozszerzeń jądra w macOS
- Lista zmian dla aktualizacji z Marca 2020 – GravityZone (wersja Cloud)
- Czas wstrzymywania i ponawiania kolejek Email Security
- Jak wygenerować i przesłać BEST Windows Support Tool log
- Domyślne wykluczenia w BEST dla Windows
- Jak wykluczyć SQL w GravityZone
- Jak zainstalować BEST na starszych systemach Windows
- Ogłoszenie o wsparciu dla Windows 7
- Wstępne uwagi do wydania dotyczące integracji z Datto
Ten artykuł opisuje jak zebrać informacje na temat statusu Urządzenia Wirtualnego Sandbox Analyze (VA), oraz o wydarzeniach na nim. Te informacje pomogą zespołowi wsparcia wykryć, oraz rozwiązać problemy napotkane w analizatorze Sandbox Analyzer VA.
Aby zebrać potrzebne informacje:
1. Podłącz się do Analizatora Sandbox przez SSH. Możesz użyć PuTTy.
2. Zaloguj się z root, oraz dostarcz hasło dla tego użytkownika (domyślnie sve).
3. Uruchom tą komendę:
# /opt/bitdefender/bin/bdsysinfo-sve
Plik archiwum tar.gz zawierający logi zostanie zapisany do /root.
Nazwa pliku ma format: bdsysinfo-xxxxx.tar.gz, gdzie xxxxx jest losowym łańcuchem znaków.
Dzienniki dostarczają:
5. Gdy pojawi się małe okno z wiadomością Log saved, raport będzie ukończony, a nowy plik o nazwie bdsyslog.zip pojawi się na Pulpicie.
6. Załącz plik bdsyslog.zip do zgłoszenia wystawionego na pomoc@bitdefender.pl.
Źródło: https://www.bitdefender.com/support/the-system-appears-infected-(how-to-generate-a-bdsys-log)-490.html