FAQ – Produkty dla firmy (biznesowe) :
- Jak skonfigurować uwierzytelnianie dwuskładnikowe dla konsoli Cloud przy pomocy aplikacji Google Authenticator
- Jak usunąć przestarzałe punkty końcowe w konsoli GravityZone (konsola w chmurze)
- Jak cicho odinstalować chronionego hasłem agenta Endpoint Security dla MacOS
- Najczęściej zadawane pytania dotyczące migracji do Bitdefender Endpoint Security Tools w wersji 7
- Wsparcie Bitdefender Endpoint Security Tools dla urządzeń z procesorem Apple M1
- Jak zaktualizować TLS do wersji 1.2 oraz dlaczego jest to istotne dla funkcjonalności Bitdefender Endpoint Security Tools?
- Jak ręcznie zaktualizować Bitdefender Endpoint Security Tools (BEST)
- Telnet – Jak sprawdzić połączenie z serwerem licencyjnym
- Wsparcie Bitdefender dla przestarzałych rozszerzeń jądra w macOS
- Lista zmian dla aktualizacji z Marca 2020 – GravityZone (wersja Cloud)
Problem
Przechowywane w pamięci dane mogą uniemożliwić wczytywanie Control Center. Aby rozwiązać ten problem, konieczne może być ręczne wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki.
Rozwiązanie
Na liście poniżej możesz znaleźć linki z instrukcjami dotyczącymi czyszczenia pamięci podręcznej w kilku popularnych przeglądarkach:
– Dla Internet Explorer zajrzyj do: Jak usunąć zawartość folderu Temporary Internet Files.
– Dla Mozilla Firefox zajrzyj do: Jak wyczyścić pamięć podręcznoą w Firefox.
– Dla Google Chrome zajrzyj do: Wyczyść dane przeglądania.
– Dla Opera zajrzyj do: Zachowania przeglądarki.
Po wyczyszczeniu pamięci podręcznej przeglądarki, spróbuj zalogować się do Control Center.
Źródło: https://www.bitdefender.com/support/troubleshooting-control-center-loading-issue-2332.html