Najbardziej zaawansowana aplikacja do ochrony cybernetycznej dla Androida - Bitdefender Mobile Security & Antivirus

Pobierz

FAQ – Produkty dla firmy

Jak rozwiązać problemy z wczytywaniem Control Center

Awatar

Krzysztof B.

29 maja 2019

Problem

Przechowywane w pamięci dane mogą uniemożliwić wczytywanie Control Center. Aby rozwiązać ten problem, konieczne może być ręczne wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki.

Rozwiązanie

Na liście poniżej możesz znaleźć linki z instrukcjami dotyczącymi czyszczenia pamięci podręcznej w kilku popularnych przeglądarkach:

Dla Internet Explorer zajrzyj do: Jak usunąć zawartość folderu Temporary Internet Files.

Dla Mozilla Firefox zajrzyj do: Jak wyczyścić pamięć podręcznoą w Firefox.

– Dla Google Chrome zajrzyj do: Wyczyść dane przeglądania.

– Dla Opera zajrzyj do: Zachowania przeglądarki.

Po wyczyszczeniu pamięci podręcznej przeglądarki, spróbuj zalogować się do Control Center.

Źródło: https://www.bitdefender.com/support/troubleshooting-control-center-loading-issue-2332.html


Autor


Awatar

Krzysztof B.

Pochodzę z Gdyni i jestem certyfikowanym inżynierem produktów z rodziny Bitdefender. Na co dzień zajmuję się pomocą techniczną wersji biznesowej GravityZone.

Zobacz posty autora


Artykuły które mogą Ci się spodobać

    Formularz kontaktowy

    Wybierz odpowiednią opcję aby przejść do formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe!

    klient-indywidualnyklient-biznesowyreseller

    Dane kontaktowe




    stalynowy