FAQ – Produkty dla firmy (biznesowe) :
- Telnet – Jak sprawdzić połączenie z serwerem licencyjnym
- Wsparcie Bitdefender dla przestarzałych rozszerzeń jądra w macOS
- Lista zmian dla aktualizacji z Marca 2020 – GravityZone (wersja Cloud)
- Czas wstrzymywania i ponawiania kolejek Email Security
- Jak wygenerować i przesłać BEST Windows Support Tool log
- Domyślne wykluczenia w BEST dla Windows
- Jak wykluczyć SQL w GravityZone
- Jak zainstalować BEST na starszych systemach Windows
- Ogłoszenie o wsparciu dla Windows 7
- Wstępne uwagi do wydania dotyczące integracji z Datto
Aby zdalnie zainstalować oprogramowanie na stacjach Windows 8.1 / 2012 / 2012 R2, potrzebujesz mieć na nich pełne uprawnienia administratora. W takim przypadku potrzebne są poświadczenia wbudowanego konta administratora, lub użytkownika domeny.
Aby z powodzeniem wdrożyć oprogramowanie klienta z Bitdefender Control Center na stacjach, proszę rozważyć jedno z poniższych zaleceń:
– Włącz ręcznie wbudowane konto administratora na stacjach docelowych. Podczas tworzenia zadania instalacji klienta dla stacji Windows 8.1 / 2012 / 2012 R2, użyj poświadczeń wbudowanego konta administratora.
Aby dowiedzieć się, jak włączyć, oraz wyłączyć wbudowane konto administratora w systemie Windows 8.1 / 2012 / 2012 R2, zapoznaj się z tym artykułem.
– Użyj poświadczeń konta administratora domeny, jeśli zarządzasz siecią Active Directory.
– Na docelowych stacjach Windows 8.1 / 2012 / 2012 R2, zmień wartość klucza rejestu:
HKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\Policies\\System\\EnableLUA z 1 na 0.
Zostaniesz poproszony o ponowne uruchomienie komputera.