Najbardziej zaawansowana aplikacja do ochrony cybernetycznej dla Androida - Bitdefender Mobile Security & Antivirus

Pobierz

FAQ – Produkty dla firmy

Jak rozwiązywać problemy z instalacją oprogramowania klienckiego w systemie Windows 8.1 / 10 / 2012 i nowszym

Awatar

Krzysztof B.

23 maja 2019

Aby zdalnie zainstalować oprogramowanie na stacjach Windows 8.1 / 2012 / 2012 R2, potrzebujesz mieć na nich pełne uprawnienia administratora. W takim przypadku potrzebne są poświadczenia wbudowanego konta administratora, lub użytkownika domeny.

Aby z powodzeniem wdrożyć oprogramowanie klienta z Bitdefender Control Center na stacjach, proszę rozważyć jedno z poniższych zaleceń:

Włącz ręcznie wbudowane konto administratora na stacjach docelowych. Podczas tworzenia zadania instalacji klienta dla stacji Windows 8.1 / 2012 / 2012 R2, użyj poświadczeń wbudowanego konta administratora.

Aby dowiedzieć się, jak włączyć, oraz wyłączyć wbudowane konto administratora w systemie Windows 8.1 / 2012 / 2012 R2, zapoznaj się z tym artykułem.

Użyj poświadczeń konta administratora domeny, jeśli zarządzasz siecią Active Directory.

Na docelowych stacjach Windows 8.1 / 2012 / 2012 R2, zmień wartość klucza rejestu:

HKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\Policies\\System\\EnableLUA z 1 na 0.

Zostaniesz poproszony o ponowne uruchomienie komputera.


Autor


Awatar

Krzysztof B.

Pochodzę z Gdyni i jestem certyfikowanym inżynierem produktów z rodziny Bitdefender. Na co dzień zajmuję się pomocą techniczną wersji biznesowej GravityZone.

Zobacz posty autora


Artykuły które mogą Ci się spodobać

    Formularz kontaktowy

    Wybierz odpowiednią opcję aby przejść do formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe!

    klient-indywidualnyklient-biznesowyreseller

    Dane kontaktowe




    stalynowy