FAQ – Produkty dla firmy (biznesowe) :
- Jak skonfigurować uwierzytelnianie dwuskładnikowe dla konsoli Cloud przy pomocy aplikacji Google Authenticator
- Jak usunąć przestarzałe punkty końcowe w konsoli GravityZone (konsola w chmurze)
- Jak cicho odinstalować chronionego hasłem agenta Endpoint Security dla MacOS
- Najczęściej zadawane pytania dotyczące migracji do Bitdefender Endpoint Security Tools w wersji 7
- Wsparcie Bitdefender Endpoint Security Tools dla urządzeń z procesorem Apple M1
- Jak zaktualizować TLS do wersji 1.2 oraz dlaczego jest to istotne dla funkcjonalności Bitdefender Endpoint Security Tools?
- Jak ręcznie zaktualizować Bitdefender Endpoint Security Tools (BEST)
- Telnet – Jak sprawdzić połączenie z serwerem licencyjnym
- Wsparcie Bitdefender dla przestarzałych rozszerzeń jądra w macOS
- Lista zmian dla aktualizacji z Marca 2020 – GravityZone (wersja Cloud)
Aby zdalnie zainstalować oprogramowanie na stacjach Windows 8.1 / 2012 / 2012 R2, potrzebujesz mieć na nich pełne uprawnienia administratora. W takim przypadku potrzebne są poświadczenia wbudowanego konta administratora, lub użytkownika domeny.
Aby z powodzeniem wdrożyć oprogramowanie klienta z Bitdefender Control Center na stacjach, proszę rozważyć jedno z poniższych zaleceń:
– Włącz ręcznie wbudowane konto administratora na stacjach docelowych. Podczas tworzenia zadania instalacji klienta dla stacji Windows 8.1 / 2012 / 2012 R2, użyj poświadczeń wbudowanego konta administratora.
Aby dowiedzieć się, jak włączyć, oraz wyłączyć wbudowane konto administratora w systemie Windows 8.1 / 2012 / 2012 R2, zapoznaj się z tym artykułem.
– Użyj poświadczeń konta administratora domeny, jeśli zarządzasz siecią Active Directory.
– Na docelowych stacjach Windows 8.1 / 2012 / 2012 R2, zmień wartość klucza rejestu:
HKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\Policies\\System\\EnableLUA z 1 na 0.
Zostaniesz poproszony o ponowne uruchomienie komputera.