Jak rozwiązywać problemy z instalacją oprogramowania klienckiego w systemie Windows 8.1 / 10 / 2012 i nowszym

Aby zdalnie zainstalować oprogramowanie na stacjach Windows 8.1 / 2012 / 2012 R2, potrzebujesz mieć na nich pełne uprawnienia administratora. W takim przypadku potrzebne są poświadczenia wbudowanego konta administratora, lub użytkownika domeny.

Aby z powodzeniem wdrożyć oprogramowanie klienta z Bitdefender Control Center na stacjach, proszę rozważyć jedno z poniższych zaleceń:

Włącz ręcznie wbudowane konto administratora na stacjach docelowych. Podczas tworzenia zadania instalacji klienta dla stacji Windows 8.1 / 2012 / 2012 R2, użyj poświadczeń wbudowanego konta administratora.

Aby dowiedzieć się, jak włączyć, oraz wyłączyć wbudowane konto administratora w systemie Windows 8.1 / 2012 / 2012 R2, zapoznaj się z tym artykułem.

Użyj poświadczeń konta administratora domeny, jeśli zarządzasz siecią Active Directory.

Na docelowych stacjach Windows 8.1 / 2012 / 2012 R2, zmień wartość klucza rejestu:

HKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\Policies\\System\\EnableLUA z 1 na 0.

Zostaniesz poproszony o ponowne uruchomienie komputera.