Ta procedura ma zastosowanie, jeśli jeden z następujących agentów bezpieczeństwa Bitdefender jest zainstalowany na punkcie końcowym: Bitdefender Endpoint Security Tools (BEST), Endpoint Security lub Bitdefender Tools.
Aby ustalić, czy problem jest generowany przez agenta bezpieczeństwa Bitdefender:
1. Naciśnij SHIFT + F10, aby otworzyć okno wiersza polecenia.
2. Przejdź do C: WindowsPanther.
3. Skopiuj plik Setup.etl z uszkodzonego systemu na drugą maszynę z systemem Windows.
Uwaga: Aby ułatwić dostęp, możesz umieścić go w katalogu głównym dysku C :.
4. Otwórz okno wiersza polecenia na drugiej maszynie z systemem Windows.
5. Przejdź do lokalizacji, w której zapisałeś plik.
6. Wpisz tracerpt setup.etl -o logfile.csv
7. Otwórz logfile.csv w wybranym edytorze tekstowym.
8. Wyszukaj komunikat „Failed to process reg key or one of its descendants”.
9. Przykład: “Failed to process reg key or one of its descendants: [REGISTRYMACHINESOFTWAREBitdefender]”