Najbardziej zaawansowana aplikacja do ochrony cybernetycznej dla Androida - Bitdefender Mobile Security & Antivirus

Pobierz

FAQ – Produkty dla firmy

Jak rozwiązywać problemy z nieudanymi aktualizacjami Bitdefender za pomocą Wireshark

Awatar

Krzysztof B.

29 maja 2019

Kontekst

Gdy produkt Bitdefender nie może uzyskać aktualizacji produktu / podpisu z naszego serwera aktualizacji, zespół wsparcia Bitdefender może zażądać przechwycenia pakietu w celu rozwiązania problemu. W tym celu zalecamy korzystanie z Wireshark, bezpłatnego (otwartego) oprogramowania do przechwytywania pakietów, szeroko stosowanego do analizy ruchu sieciowego.

Problem

Zespół wsparcia Bitdefender zazwyczaj prosi o przechwycenie Wireshark dla następujących scenariuszy:

Punkt końcowy lub serwer Relay nie może pobrać aktualizacji z serwera aktualizacji Bitdefender (upgrade.bitdefender.com) lub z pobiera je z lokalnego serwera Relay, z błędami wskazującymi, że rozwiązanie filtrowania treści lub zapora sieciowa mogą blokować, albo filtrować pakiety.

Na przykład kod błędu 1011, który wskazuje czas wejścia/wyjścia w interfejsie produktu Bitdefender:

Nadmierne wykorzystanie przepustowości ruchu podczas dystrybucji aktualizacji produktu / sygnatur na docelowych punktach końcowych.

Rozwiązanie

Postępuj zgodnie z następnymi instrukcjami, aby przechwycić pakiety sieciowe za pomocą Wiresharka, a następnie wysłać je do zespołu wsparcia Bitdefender:

1. Zainstaluj aplikację Wireshark.

2. Uruchom Wireshark.

3. Kliknij Capture > Options

4. Zaznacz interfejs, na którym chcesz przechwycić pakiety.

5. Wybierz Start, aby rozpocząć przechwytywanie.

6. Powtórz zgłoszony problem.

Ważne: Unikaj uruchamiania jakichkolwiek aplikacji internetowych w trakcie przechwycenia (zamknij wszystkie przeglądarki internetowe, komunikatory itp.).

7. Po odtworzeniu problemu wróć do Wireshark, a następnie kliknij Stop.

8. Wybierz File > Save as, aby zapisać przechwycenie jako domyślny format pliku libcap (rozszerzenie .pcapng).

9. Wyślij plik przechwytywania do zespołu pomocy technicznej Bitdefendera za pośrednictwem zgłoszenia wsparcia.

Źródło: https://www.bitdefender.com/support/troubleshoot-bitdefender-failed-updates-using-wireshark-2295.html


Autor


Awatar

Krzysztof B.

Pochodzę z Gdyni i jestem certyfikowanym inżynierem produktów z rodziny Bitdefender. Na co dzień zajmuję się pomocą techniczną wersji biznesowej GravityZone.

Zobacz posty autora


Artykuły które mogą Ci się spodobać

    Formularz kontaktowy

    Wybierz odpowiednią opcję aby przejść do formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe!

    klient-indywidualnyklient-biznesowyreseller

    Dane kontaktowe




    stalynowy