Jak rozwiązywać problemy z ochroną punktu końcowego za pomocą zadania Rekonfiguracja Klienta

Jak rozwiązywać problemy z ochroną punktu końcowego za pomocą zadania Rekonfiguracja Klienta

Bitdefernder GravityZone zapewnia pełną widoczność ogólnej postawy bezpieczeństwa organizacji, globalnych zagrożeń bezpieczeństwa i kontroli nad usługami bezpieczeństwa, które chronią wirtualne maszyny, lub fizyczne komputery stacjonarne, serwery, oraz urządzenia mobilne. Wszystkie rozwiązania Bitdefender Enterprise Security są zarządzane wewnątrz GravityZone przez pojedynczą konsolę, Control Center, która zapewnia kontrolę, raportowanie, oraz alarmowanie usług dla różnych ról w organizacji.

Ten artykuł opisuje zadanie Rekonfiguracji Klienta i jest ono przeznaczone głównie dla użytkowników, którzy chcą zainstalować, lub odinstalować każdy moduł punktu końcowego w celu rozwiązywania problemów.

Rekonfiguracja Klienta

Moduły ochrony agentów bezpieczeństwa, role i tryby skanowania są początkowo skonfigurowane wewnątrz pakietów instalacyjnych. Po zainstalowaniu agenta bezpieczeństwa w sieci, możesz zmienić ustawienia początkowe w dowolnym momencie wysyłając zdalne zadanie Rekonfiguracji Klienta do punktów końcowych, którymi Jesteś zainteresowany.

Za pomocą tego zadania można zidentyfikować wadliwe moduły punktów końcowych, poprzez zainstalowanie, oraz odinstalowanie ich w czysty sposób.

Ważne:

Należy pamiętać, że zadanie Rekonfiguracji Klienta zastępuje wszystkie ustawienia instalacji, oraz że żadne ustawienia początkowe nie zostaną zachowane. Podczas korzystania z tego zadania należy ponownie skonfigurować wszystkie ustawienia instalacji dla docelowych punktów końcowych.

Aby zmienić ustawienia instalacji dla jednego, lub kilku punktów końcowych:

1. Zaloguj się do konsoli sieciowej GravityZone.

2. Wejdź na stronę Sieć.

3. Wybierz Komputery i Maszyny Wirtualne z selektora widoków.

4. Wybierz grupę, którą chcesz z lewej strony panelu. Wszystkie punkty końcowe z wybranego kontenera są wyświetlone w tabeli po prawej stronie panelu.

5. Zaznacz pola wyboru komputerów, którym chcesz zmienić ustawienia instalacji.

6. Kliknij przycisk Zadania w górnej części tabeli a następnie wybierz Rekonfiguracja Klienta, aby wyświetlić następujące okno:

7. W sekcji Ogólne zaznacz Teraz.

8. Wybierz moduły, które chcesz mieć na punkcie końcowym.

9. Kliknij Zapisz. Pojawi się wiadomość potwierdzająca. Możesz zobaczyć, oraz zarządzać zadaniem na stronie Sieć > Zadania.

Ważne: Aby z powodzeniem odizolować moduł punktu końcowego, odinstaluj każdy moduł indywidualnie, a po każdym usunięciu sprawdź, czy problem może się powtarzać.

Źródło: https://www.bitdefender.com/support/troubleshooting-endpoint-protection-with-the-reconfigure-client-task-1905.html