FAQ – Produkty dla firmy (biznesowe) :
- Jak ręcznie zaktualizować Bitdefender Endpoint Security Tools (BEST)
- Telnet – Jak sprawdzić połączenie z serwerem licencyjnym
- Wsparcie Bitdefender dla przestarzałych rozszerzeń jądra w macOS
- Lista zmian dla aktualizacji z Marca 2020 – GravityZone (wersja Cloud)
- Czas wstrzymywania i ponawiania kolejek Email Security
- Jak wygenerować i przesłać BEST Windows Support Tool log
- Domyślne wykluczenia w BEST dla Windows
- Jak wykluczyć SQL w GravityZone
- Jak zainstalować BEST na starszych systemach Windows
- Ogłoszenie o wsparciu dla Windows 7
Przegląd
GravityZone (w wersji lokalnej) integruje zasoby infrastruktury serwerowej. Błędy mogą pojawić się, kiedy proces integracji napotka problem, z którym nie jest w stanie samodzielnie sobie poradzić.
Możesz otrzymać komunikaty z błędem o braku synchronizacji dla następujących integracji.
– Vmware vCenter Server
– Citrix XenServer
– Nutanix Prism Element
– Active Directory
Komunikat o braku synchronizacji |
Akcje |
Nieprawidłowe Poświadczenia |
Ten komunikat o błędzie jest wywołany przez nieaktualne poświadczenia. Aby uaktualnić swoje poświadczenia: 1. Przejdź do Konfiguracja > Providerzy Wirtualizacji. 2. Kliknij przycisk edytuj, aby otworzyć ekran integracji. 3. W polu Uwierzytelnienie możesz wprowadzić poświadczenia. 4. Kliknij Zapisz. |
Błąd połączenia |
Rozłączenie z interfejsem sieciowym wywoła ten komunikat o błędzie. Sprawdź połączenie sieciowe pomiędzy GravityZone, a infrastrukturą serwerową integracji. |
Urządzenie jest podrzędne |
Można spotkać ten komunikat o błędzie w integracjach z Citrix XenServer. W klastrze istnieje tylko jeden host główny (Master), z innymi hostami podrzędnymi (Slaves). Gdy host główny zawiedzie, host podrzędny zostanie głównym. Podążaj za następującymi krokami, aby zmienić adres IP, oraz wybrać nowego hosta głównego: 1. Przejdź do Konfiguracja > Providerzy Wirtualizacji. 2. Kliknij przycisk edytuj, abo otworzyć ekran integracji. 3. W polu nazwa hosta, wprowadź nowy adres IP głównego hosta. 4. Kliknij Zapisz. |
Błąd certyfikatu |
Otrzymasz ten komunikat o błędzie za każdym razem jak wygaśnie cykl życia certyfikatu. Aby odnowić certyfikat: 1. Przejdź do Konfiguracja > Providerzy Wirtualizacji. 2. Kliknij przycisk edytuj, aby otworzyć ekran integracji. 3. Kliknij Zapisz. 4. Kliknij Akceptuj, aby odnowić certyfikat. |
Host jest nieznany dla urżadzenia nadrzędnego |
Otrzymasz ten komunikat o błędzie tylko w integracjach z CitrixXenserver. Po więcej informacji sięgnij do artykułu KB Citrix. |
Niewystarczające prawa użytkownika |
Ten komunikat o błędzie jest właściwy dla scenariusza, w którym użytkownik nie otrzymuje uprawnień podczas konfigurowania integracji. |
Nieznany błąd |
Jest wiele różnych rodzajów błędów, które mogą mieć wpływ na integrację. W tym przypadku wystaw zgłoszenie do działu pomocy technicznej na serwis@bitdefender.pl, oraz zamieść tam zrzut ekranu z komunikatem o błędzie. |
Źródło: https://www.bitdefender.com/support/troubleshooting-out-of-sync-integrations-2197.html