Najbardziej zaawansowana aplikacja do ochrony cybernetycznej dla Androida - Bitdefender Mobile Security & Antivirus

Pobierz

FAQ – Produkty dla firmy

Jak rozwiązywać problemy z synchronizacją integracji

Awatar

Krzysztof B.

25 lipca 2019

Przegląd

GravityZone (w wersji lokalnej) integruje zasoby infrastruktury serwerowej. Błędy mogą pojawić się, kiedy proces integracji napotka problem, z którym nie jest w stanie samodzielnie sobie poradzić.

Możesz otrzymać komunikaty z błędem o braku synchronizacji dla następujących integracji.

– Vmware vCenter Server
– Citrix XenServer
– Nutanix Prism Element
– Active Directory

Komunikat o braku synchronizacji

Akcje

Nieprawidłowe Poświadczenia

Ten komunikat o błędzie jest wywołany przez nieaktualne poświadczenia.

Aby uaktualnić swoje poświadczenia:

1. Przejdź do Konfiguracja > Providerzy Wirtualizacji.

2. Kliknij przycisk edytuj, aby otworzyć ekran integracji.

3. W polu Uwierzytelnienie możesz wprowadzić poświadczenia.

4. Kliknij Zapisz.

Błąd połączenia

Rozłączenie z interfejsem sieciowym wywoła ten komunikat o błędzie.

Sprawdź połączenie sieciowe pomiędzy GravityZone, a infrastrukturą serwerową integracji.

Urządzenie jest podrzędne

Można spotkać ten komunikat o błędzie w integracjach z Citrix XenServer.

W klastrze istnieje tylko jeden host główny (Master), z innymi hostami podrzędnymi (Slaves). Gdy host główny zawiedzie, host podrzędny zostanie głównym.

Podążaj za następującymi krokami, aby zmienić adres IP, oraz wybrać nowego hosta głównego:

1. Przejdź do Konfiguracja > Providerzy Wirtualizacji.

2. Kliknij przycisk edytuj, abo otworzyć ekran integracji.

3. W polu nazwa hosta, wprowadź nowy adres IP głównego hosta.

4. Kliknij Zapisz.

Błąd certyfikatu

Otrzymasz ten komunikat o błędzie za każdym razem jak wygaśnie cykl życia certyfikatu.

Aby odnowić certyfikat:

1. Przejdź do Konfiguracja > Providerzy Wirtualizacji.

2. Kliknij przycisk edytuj, aby otworzyć ekran integracji.

3. Kliknij Zapisz.

4. Kliknij Akceptuj, aby odnowić certyfikat.

Host jest nieznany dla urżadzenia nadrzędnego

Otrzymasz ten komunikat o błędzie tylko w integracjach z CitrixXenserver. Po więcej informacji sięgnij do artykułu KB Citrix.

Niewystarczające prawa użytkownika

Ten komunikat o błędzie jest właściwy dla scenariusza, w którym użytkownik nie otrzymuje uprawnień podczas konfigurowania integracji.

Nieznany błąd

Jest wiele różnych rodzajów błędów, które mogą mieć wpływ na integrację.

W tym przypadku wystaw zgłoszenie do działu pomocy technicznej na serwis@bitdefender.pl, oraz zamieść tam zrzut ekranu z komunikatem o błędzie.

Źródło: https://www.bitdefender.com/support/troubleshooting-out-of-sync-integrations-2197.html


Autor


Awatar

Krzysztof B.

Pochodzę z Gdyni i jestem certyfikowanym inżynierem produktów z rodziny Bitdefender. Na co dzień zajmuję się pomocą techniczną wersji biznesowej GravityZone.

Zobacz posty autora


Artykuły które mogą Ci się spodobać

    Formularz kontaktowy

    Wybierz odpowiednią opcję aby przejść do formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe!

    klient-indywidualnyklient-biznesowyreseller

    Dane kontaktowe




    stalynowy