GravityZone (w wersji lokalnej) integruje zasoby infrastruktury serwerowej. Błędy mogą pojawić się, kiedy proces integracji napotka problem, z którym nie jest w stanie samodzielnie sobie poradzić.
Możesz otrzymać komunikaty z błędem o braku synchronizacji dla następujących integracji.
– Vmware vCenter Server – Citrix XenServer – Nutanix Prism Element – Active Directory
Komunikat o
braku synchronizacji
Akcje
Nieprawidłowe Poświadczenia
Ten komunikat o błędzie jest
wywołany przez nieaktualne poświadczenia.
Aby uaktualnić swoje
poświadczenia:
1. Przejdź do Konfiguracja
> Providerzy Wirtualizacji.
2. Kliknij przycisk edytuj, aby
otworzyć ekran integracji.
3. W polu Uwierzytelnienie
możesz wprowadzić poświadczenia.
4. Kliknij Zapisz.
Błąd połączenia
Rozłączenie z interfejsem sieciowym wywoła ten
komunikat o błędzie.
Sprawdź połączenie sieciowe pomiędzy GravityZone, a
infrastrukturą serwerową integracji.
Urządzenie jest podrzędne
Można spotkać ten komunikat o błędzie w integracjach
z Citrix XenServer.
W klastrze istnieje tylko jeden
host główny (Master), z innymi hostami podrzędnymi (Slaves). Gdy
host główny zawiedzie, host podrzędny zostanie głównym.
Podążaj za następującymi krokami,
aby zmienić adres IP, oraz wybrać nowego hosta głównego:
1. Przejdź do Konfiguracja
>Providerzy
Wirtualizacji.
Pochodzę z Gdyni i jestem certyfikowanym inżynierem produktów z rodziny Bitdefender. Na co dzień zajmuję się pomocą techniczną wersji biznesowej GravityZone.