FAQ – Produkty dla domu :
- Nie mogę uruchomić Zapory Sieciowej Bitdefender
- Jak całkowicie usunąć Kaspersky
- Jak prawidłowo usunąć F-Secure
- Jak prawidłowo usunąć Avira
- Czy Bitdefender będzie kompatybilny z przyszłymi wersjami macOS?
- Jak wygenerować BDSys log na macOS
- Jak prawidłowo usunąć Avast
- Jak prawidłowo usunąć AVG
- Jak są dostarczane i gdzie znajdę zamówione klucze?
- Jak odzyskać zawartość z sejfu plików
Klucze ze względów bezpieczeństwa wysyłane są w osobnej wiadomości (w pierwszej kolejności dostarczana jest faktura) na adres mailowy podany przy zamówieniu.
Klucze wysyłane są automatycznie, dlatego zaleca się sprawdzenie folderu SPAM
W przypadku pytań, czy problemów zapraszamy do kontaktu: 58 667 49 49 wew. 129 / sklep@marken.com.pl