Jak tworzyć raporty w GravityZone

Jak tworzyć raporty w GravityZone

Bitdefender GravityZone zapewnia pełen wgląd do ogólnej formy bezpieczeństwa organizacji, globalnych zagrożeń bezpieczeństwa, oraz kontrolować swoje usługi bezpieczeństwa, które chronią zarówno wirtualne, jak i fizyczne komputery, serwery, oraz urządzenia mobilne. Wszystkie rozwiązania Bitdefender’s Enterprise Security są zarządzane wewnątrz GravityZone przez pojedynczą konsolę, Control Center, które zapewniają kontrolę, usługi raportowe, oraz alarmowe w różnych rolach wewnątrz organizacji.

GravityZone pozwala Tobie utworzyć, oraz zobaczyć scentralizowane raporty statusu bezpieczeństwa na zarządzanych komputerach. Raporty te mogą być używane w wielu różnych celach, takich jak:

Monitorowanie, oraz zapewnianie zgodności z politykami bezpieczeństwa organizacji.

Sprawdzanie, oraz ocenianie statusu bezpieczeństwa sieci.

Identyfikowanie problemów bezpieczeństwa sieci, zagrożeń, oraz luk.

Monitorowanie incydentów bezpieczeństwa, oraz aktywności złośliwego oprogramowania.

Zapewnienie kierownictwu wyższego szczebla łatwych do interpretacji danych dotyczących bezpieczeństwa w sieci.

Z pojedynczego raportu, możesz zapoznać się z danymi statystycznymi odnośnie wszystkich grup zarządzanych komputerów, szczegółowych informacji o każdym z zarządzanych komputerów, listy komputerów spełniających specyficzne kryteria (np. Tych, które mają wyłączoną ochronę antymalware). Dostępne są formaty z Portable Document Format (PDF), oraz comma-separated valuses (CSV).

Dostępne rodzaje raportów

To jest lista niektórych dostępnych raportów:

Stan Aktualizacji

Ochrona Danych

Status Modułu Punktu Końcowego

Status Ochrony Punktów Końcowych

Top 10 Zainfekowanych Punktów Końcowych

Top 10 wykrytych malware

Status szkodliwego oprogramowania

Aktywność malware

Więcej przykładów raportów może być odnalezione w Przewodniku Administratora. Niektóre raporty są dostępne tylko dla rozwiązania Chmurowego, oraz odpowiednie tylko dla wersji Lokalnej.

Tworzenie raportów

Aby utworzyć raport:

1. Wejdź w Raporty > Dodaj. Pojawi się okno Stwórz raport; 

2. Wybierz pożądany rodzaj raportu z menu;

3. Wpisz sugestywną nazwę dla raportu;

4. Skonfiguruj powtarzalność raportu – Teraz, lub Zaplanowane;

Ważne: Raporty wygenerowane na miejscu (Teraz) znikną z listy raportów zaraz po tym, jak strona zostanie zamknięta. Raporty można eksportować, lub wysyłać przez e-mail.

5. Skonfiguruj odstępy między raportami. Aby otrzymać raport przez e-mail, wybierz opcję Dostawa;

6. Wybierz Cel raportu;

7. Kliknij Wygeneruj, aby utworzyć raport.

Przeglądanie, oraz zarządzanie wygenerowanymi raportami

Aby przeglądać, oraz zarządzać wygenerowanymi raportami, przejdź do strony Raporty. Możesz zobaczyć wygenerowane raporty, oraz użyteczne informacje na ich temat:

Nazwa, oraz rodzaj raportu

Powtarzalność

Zobacz raport

Aby upewnić się, że wyświetlane są najnowsze informacje, kliknij przycisk Odśwież, w lewym, górnym rogu.

Ważne: Tylko zaplanowane raporty pojawią się na stronie Raporty.

Raporty Emailowe

Aby wysłać przez e-mail raport, który przeglądasz:

1. W kolumnie Pokaż Raporty, kliknij na raport, który potrzebujesz przesłać;

2. Raport otworzy się z opcją Email w lewej, dolnej części strony.

Pobieranie raportów

Aby pobrać raporty:

1. Idź do strony Raporty;

2. Wybierz odpowiedni raport(y);

3. Kliknij Pobierz. Są tam dwie opcje:

Ostatnia instancja – pobieranie ostatniego wygenerowanego raportu;

Pełne Archiwum – pobieranie wszystkich wygenerowanych raportów w plikach ZIP.

Zarządzanie Zaplanowanymi Raportami

Aby modyfikować raporty, kliknij na ich nazwę. Pojawi się okno, które pozwoli na zmianę informacji.

Usuwanie raportów

1. Wejdź na stronę Raporty;

2. Wybierz raport;

3. Kliknij przycisk Usuń, umieszczony powyżej tabeli.

Źródło: https://www.bitdefender.com/support/creating-reports-in-gravityzone-940.html